Wednesday 7 October 2015

TIPS / PETUA KAWAL BERAT BADAN WAKTU HAMIL


aLOoOO assalamulaikum. Sharing time!! apa yang kita nak share ye hari ni.
owh, hari ni nak bagi tips pada ibu2 yang sedang hamil. Macamana nak kawal berat badan masa hamil. Macam biasalah kan kalau perggy of coz lah berat badan susah nak control. 

But today saya bagi tips nak kawal berat badan dengan suplemen Shaklee. Apa suplemen yang sesuai dan selamat untuk bayi dalam perut tu. 


Taraaa ni dia Minyak Ikan Onega Guard Shaklee.



Bagaimana minyak ikan boleh bantu control berat badan ibu hamil? selamat ke untuk bayi dalam kandungan? . Omega -3 (Omega Guard) Selamat di amalkan oleh ibu2 hamil. ~Khasiat Omega 3 yang terdapat dalam Omega Guard Shaklee sangat penting dalam membantu pembentukan otak bayi Mengandungi DHA yang sangat penting untuk otak bayi dalam kandungan. Bonus bagi ibu hamil Omega Minyak Ikan juga membantu memecahkan lemak di dalam tubuh ibu dan mengurangkan masalah kolestrol berlebihan dalama badan. Jadi ia membantu ibu MENGAWAL BERAT BADAN ketika hamil. Jadi siapa kata ibu hamil tak boleh kawal berat badan?


October 2015, promosi Omega Guard Shaklee. Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan harga & pesanan call / wassap 019 2422035.


Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :