Monday 20 April 2015

CUCI USUS DENGAN HERBALAX SHAKLEE


Assalamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia
Entri kali ni nak kongsi tentang Dos pengambilan Herbalax. Bagi pengguna2 Shaklee rasanya anda sedia maklum macamana cara makan herbalax ni. Bagi yang masih tak pasti dos pengambilan yang betul untuk herbalax meh saya beritahu.

Dos pengambilan Herbalax Shaklee adalah 4 biji setiap kali makan. Herbalax ni tak perlu makan setiap hari tau. Cukup 2-3 kali seminggu. Fungsi Herbalax ialah untuk membersihkan usus dari lemak2, Kolestrol dan minyak yang melekat dan tersimpan lama. If kita makan Herbalax hari2 nanti tak de benda yang nak di bersihkan dalam usus tu..hihih..lagipun nanti kesan Herbalax tu dah tak efektif, sebab tu bila kita makan hari2 Herbalax ni kita dah tak rasa nak membuang dah. Kira dah macam tak Imun dah Herbalax tu kat badan. So untuk detoks yang efektif makan Herbalax 2 atau 3 minggu je sekali. Kalau dah rasa perut tu agak2 sebu, buncit telan lah Herbalax memang keluar habisss.. Bagi yang mengalami sembelit tu memang elok sangat lah makan Herbalax ni. Insha Allah tak de lagi masalah sembelit, dan paling best tiada lagi masalah perut buncit =) 



Ni gambar masa perut agak buncitsss..hihii..masa ni tak kenal shaklee lagi. Saya ni memang ada masalah sembelit. Macam2 jenis produk dah cuba untuk lawaskan buang air besar, memang lawas..tapi perut tak kempis2 pun..macam pregnant lak huhuhu.


haaa yang ni of coz after Shaklee la..hihih..perut kempis gitu. Herbalax memang the best lah! sampai sekarang jadi peneman setia saya. Dah tak tukar2 produk lain dah. Lagiun tak perlu telan hari2 pun..tapi resultnya memang ohsem!!! lihat lah sendiri hihih (Gambar ni masa ambil award Shaklee, dah boleh pakai dresssss..)

Soooo sesiapa yang ada masalah pembuangan macam saya..sangat lah di galakkan makan Herbalax ni. .selain untuk buang toksin dan kempiskan perut, banyakk lagi khasiat Herbalax ni. Jom cuci usus! oh ye untuk kesan yang lebih super korang boleh add on Omega Guard minyak ikan Shaklee. Fungsinya adalah untuk bantu bakar lemak terutama di bahagian perut.




Harga pasaran Herbalax RM 52.50 /120 biji include pos

call / wassap 019 2422035 (Aya Suria)
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :