Monday 11 May 2015

TESTIMONI : MENGURANGKAN INCI BADAN DENGAN BERKESAN


Assalamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia.
Hari ni saya nak kongsi testimoni saya yang paling terkini. Diet dengan suplemen Shaklee. Memang ohsem!.

Haaa ni dia compare gambar baru perasan badan dah kecik sikit hihihi..maaf la saya ni suka buat testimoni sebelum & selepas..Barulah nampak progress diet kite. Baju merah tu masa 2-3 bulan pertama consume Shaklee. Ada la rasa slim sikit, .tapi sikit je la..but saya tak give up setiap hari minum Cinch Shake Mix Protein Shaklee nak kasi kurang sikit inci badan. Alhamdulillah lama2 nampak hasilnya. best tak best?

Cinch Shake Mix ni minuman protein yang di rumus khas untuk tingkatkan metabolisme badan sambil2 tu bantu bakar kalori dengan efektif. Mengenyangkan tapi tak menggemukkan. Ingat ye KUASA PROTEIN memang betul2 berkesan untuk turunkan & kekalkan berat badan. Paling best mengurangkan INCI BADAN kita terutamanya bahagian PERUT, LENGAN, PUNGGUNG, PEHA. Minum setiap hari badan pun jadi ringan je. memang puas hati lah!

Jom amalkan minum protein setiap hari!
selamat tinggal nescafe, kopi & teh korang menggemukkan saya..haha..

#cinchshakemixpromosi




Untuk sebarang pesanan produk Shaklee :
aya suria call /wassap 011 3344 6425

Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :