Tuesday 11 August 2015

PETUA MODEN HILANGKAN KURAP

Assalamulaikum. Ok, saya nak sharing pasal KURAP. agak sensitif perkataan kurap ni. lebih2 lagi yang ada kurap terselindung hihihi..entry sebelum ni saya ada share tentang punca kurap terjadi.  KLIK SINI untuk baca entry saya yang lepas.

Sesiapa yang ada kurap tu jangan risau, jom kita ikhtiar. Biasanya ubat kurap ni akan sapu2 tang luar saja. 2-3 hari ok lepas tu akan gatal balik. yang paling tak best ianya merebak betul tak? cuba kita rawat dari dalam dulu. Bila dalam sihat luar pasti ikut sihat.  PETUA / CARA MODEN yang boleh kita cuba. Kita amalkan makan vitamin @ suplemen untuk cegah kurap ni dari merebak. BIla ketahanan badan dah strong gitu bakteria pun tak lalu singgah. hihihi..jom kita ikhtiar cara moden. InshaAllah pulih.

Produk Shaklee untuk Kurap? ada....korang boleh cuba. Insha Allah dengan izinNYA.



atasi kurap
Harga Runcit RM 47.50


Garlic ~ ia mengandungi bawang putih yang secara semulajadinya bertindak sebagai antibiotik yang boleh melawan jangkitan kulat. Ia membantu mengelakkan kulat kurap dari kembali tumbuh.

atasi kurap
Harga Runcit RM 91.25 / 60 kapsul



GLA Complex ~ ia mengandungi minyak borage dan vitamin E yang secara semulajadi mengurangkan keradangan kulit iaitu kegatalan, ekzema, kulit kering termasuk gejala kurap.

atasi kurap
Alfalfa RM 53.75 / 330 biji

Alfalfa Complex ~ membantu tubuh membuang sisa-sisa toksin, melawan alahan dan jangkitan kulit.



Untuk mendapatkan harga istimewa boleh hubungi saya Aya Suria 0192422035 (call /wassap)
Pengedar Sah Shaklee anda! 
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :