Tuesday 6 October 2015

BAGAIMANA ESP SHAKLEE BANTU MASALAH JERAWAT?


Nak tahu bagaimana ESP Protein boleh mencantikkan kulit? 
Banyak dah testimoni2 berjaya tentang ESP, ia bukan saja berfungsi untuk kesihatan malah untuk kecantikan juga. Jika kulit muka bermasalah, banyak jerawat atau kusam rajin2 lah minum ESP.

Macamana ESP ni boleh bantu masalah jerawat?
ESP ialah minuman soya yang rendah indeks glisemik. Kajian American Journal of Clinical Nutrition terbitan Julai 2007 menunjukkan kaitan antara makanan yang rendah dengan indeks glisemik dan pembaikan masalah jerawat. Kajian mendapati dalam tempoh 12 minggu, jerawat berjaya dikurangkan dengan lebih baik di kalangan kumpulan peserta yang mengambil makanan dengan kandungan glisemik gula yang rendah berbanding kumpulan yang mengambil makanan yang tinggi dengan karbohidrat.Secara umumnya, selain makanan berkarbohidrat ringkas yang tinggi, pengambilan makanan tinggi lemak tepu, makanan berminyak dan bergoreng, bergula akan memberi impak yang lebih ketara kepada masalah jerawat.

Bermakna, jika ingin rawat jerawat perlu amalkan pengambilan makanan / minuman yang mengandungi rendah indeks glisemik. ESP Soy protein adalah pilihan yang terbaik! 

Manfaat lain ESP untuk kesihatan tubuh KLIK SINI


Harga Runcit RM 150

Sebarang pertanyaan harga / promosi / konsultasi produk hubungi saya call / wassap
 019 2422035
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :