Saturday 22 August 2015

SAYA TAK PERCAYA SUPLEMEN, TAPI....

"Saya tak percaya suplemen" tapiii

itu dulu masa saya tak kenal apa tu suplemen. Memang tak pernah terfikir pun nak makan suplemen. membazirrrr...


Ada yang tak percaya dengan suplemen @ vitamin. Takut kalau overdose @ berlebih2 ambil lama2 akan jadi penyakit.Bagi saya tu terpulang pada pendapat masing2. Makan suplemen adalah satu langkah pencegahan dari terkena penyakit.Bukan bermakna takkan sakit. Sakit tu kan kifarah dosa @ cuci dosa2 kecil. Tapi dengan amalkan makan suplemen risiko nak kena penyakit tu kurang lah kan. So terpulang..(bukan senang nak ajak orang makan vitamin ni..hihihi)

Jangan uolls ingat terlebih makan suplemen je tak elok, "Terlebih Makan" pun boleh jadi penyakit tau. kencing manis, gout, eh macam2 lah..hihihi..Kalau makan suplemen ikut dos insha Allah all should be ok,
menten sihat, menten cantik, menten slim, menten bertenaga hihihi..

 Ni dia bukti suplemen is the best. baru setahun amalkan dah rasa perbezaaannya. caya tak caya? hehehe



Hari ni tak de benda nak share, kita stop sini je la ye..daaa..
Nak order Shaklee, calling saya 019 2422035




Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :