Friday 7 August 2015

JOM BERSHAKLEE!!

Salam Jumaat Semua!!

I'm a Shaklee user! genap setahun 8 bulan saya consume produk Shaklee.
Untuk kesihatan, kecantikan, kekurusan, dan banyak lagi lah. I love Shaklee we~~~
Nak tahu produk apa saja saya consume? check it outt..zassss

Diet 
Lecithin - pecahkan lemak & minyak dalam badan (telan Lecithin bila ambil makanan yang heavy2 je)
Herbalax - untuk detoks (kasi keluar lendir2 lemak yang melekat kat usus. makan 2-3 hari sekali je
Cinch Shake Mix - minum hari2, untuk tingkatkan metabolis,e & rasa kenyang.

Kulit
Vitamin C - untuk control jerawat & elak kulit berminyak
Gla Complex - untuk moist & sekatakan kulit. Untuk kawal hormon, biar hormon stabil, jerawat pun susah nak tumbuh.hihihi

Kecergasan
Vitalea Multivitamin & Ostematrik Kalsium

Migrain 
Vitamin B COmplex

Amboii banyaknye nak makaaannn.. pengsan. hehehe..actually saya tak ambil  semua vitamin ni hari2 pun. Kecuali Chinch Shake Mix (yang ni memang saya minum hari2). Yang lain saya telan selang 2-3 hari sekali je.Ikut keperluan. Bagi saya janji vitamin masuk dalam badan. Daripada tak de langsung. tak gitu. Jom layan gambar before after. Part ni saya suka..hahaha Jom bershaklee dengan saya!!

nak tips diet dari saya?? calling2 ok!! 019 2422035 (call /wassap)

















Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :