Thursday 18 June 2015

Tips extra income jika gaji tak cukup atau yang tidak bekerja.





Tips extra income jika gaji tak cukup atau yang tidak bekerja. 

1. Mem"bisnes"kan hobi yang kitaa ada. Contoh hobi masak, kita jual lah makanan, goreng pisang ke kek ke.


2. Bisnes dengan gunakan BAKAT yang kita ada. Contoh kalau pandai buat gubahan bunga, buat & jual.


3. Bisnes Online - Jual la apa pun janji masyuukk..

Bagi saya no.3 paling best lah. Memang pilihan saya, No.1 & 2 memang tak lah kot hihihi
hobi & bakat memang lah ada sikit2 tapi modal takdeee..hahaha..Bisnes online pun nak kena tengok gak nak jual apa. Saya pilih jual Shaklee je la..modal RM 79.50 je, produk semua Shaklee dah sediakan. Tinggal order je.lepas tu kita tolong market je kat mana2 laman sosial (FB paling mudah) 
senang tak senang?



#jombisnesshaklee
#YESprogramshaklee


Jika ingin join saya bisnes Shaklee contact saya ye. Insha Allah saya akan bantu.
Call / wassap 0192422035 (Pn Suria)
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :