Thursday 18 June 2015

SHAKLEE MAKE ME HAPPY! - CARA JANA EXTRA INCOME PALING MUDAH


Assalamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia 

This is my Shaklee Effect! Shaklee bukan saja ber kesan positif dari segi kesihatan malah dalam kehidupan saya. Syukur Alhamdulillah. Saya suka berkongsi dengan korang semua, yang pasti saya berkongsi yang happy2 yang mengembirakan hati, mudah2 han dapat menjadi pemangkin / semangat untuk kita menjalani kehidupan seharian.

6 & 7-June 2015 Saya di jemput untuk menerima anugerah / penghargaan dari Shaklee atas hasil usaha saya dalam bisnes Shaklee. Actually ini hanya lah satu permulaan bagi saya di mana saya ingin berjaya lebih lagi. Siapa sangka dengan hanya bermula sebagai pengguna Shaklee dan bermodalkan RM 79.50 untuk keahlian , saya boleh berjaya ke tahap ini. Shaklee hanya bisnes KECIL saya. Tapi hasilnya Alhamdulillah dapat la membantu menambah pendapatan & bantu keluarga. Bagi saya inilah
CARA JANA EXTRA INCOME PALING MUDAH bagi yang bekerjaya macam saya ni. Hanya bisnes di online, modal rendah, risiko rendah, banyak pengiktirafan, bayak reward. Memang best!

So bagi korang yang selalu meruungut tak cukup duit, atau tidak bekerja atau student yang nak cari extra income jom kita ikhtiar dengan berniaga. Tiada modal? Memang bisnes perlukan modal. Tapi Shaklee hanya bermodalkan RM 79.50 sahaja seumur hidup. Tapi jangan tak percaya ada yang berjaya mendapat income 4-5 angka hanya dengan bisnes Shaklee secara online.

Mei hingga October 2015 Shaklee ada menawarkan program YES bagi ahli2 baru yang serius untuk berniaga & menjana income bersama Shaklee. Ingin tahu apa itu YES program? KLIK SINI.
Ok jom kita layan gambar pulak ye (^_^)






























Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :