Thursday 18 June 2015

BISNES EFFECT : JALAN2 KE AQUARIA KLCC!


Assalamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia
Jom cuti2 lagi!! Kali ni kita pergi dekat2 je. Cuti sekolah pada bulan Mac kot. Actually dah lama nak sharing dalam blog, tapi asyik tak sempat jeee..just buat draft je Asyik sharing pasal produk je hihi..hari ni nak tak nak kene release gak entri ni.

First time jejakkan kaki di Aquaria KL. Even saya duduk kat sebelah "kampung" (dok kat selangor) tapi tak pernah sampai Aquaria ni. Kesian kan..hahaha.. Kira syok la juga, tapi penat giler..sebab menapak satu Aquaria tu. Yang penting anak-anak happy. Alhamdulillah since buat bisness kecil2 ni dapat gak la saya bawa anak2 berjalan2 walaupun tak dapat pergi bercuti jauh2 ini pun dah cukup memadai. (duit simpan untuk bercuti hujung tahun) hihihi..dengan hasil dari bisnes Shaklee dapatlah saya spent duit untuk anak2. just untuk anak2 happy. Selalunya gaji memang ngam2 je bayar hutang & saving sikit2..hehe..so terpaksa la saya cari alternatif lain untuk dapatkan extra duit untuk anak2..korang yang rasa selalu tak cukup duit apa kata mai bisnes dengan saya. Jual produk secara online je..tak de modal besar pun..tapi hasilnya berbaloi tau..

untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya ye (call/wassap 0192422035 - Pn Suria)























Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :