Wednesday 8 April 2015

PERLUKAN KONSULTASI TENTANG DIET? CARI SAYA!


Assalamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia

Nak kurus dengan Shaklee? Meh cari saya. Saya ada pengalaman diet dengan Shaklee dan saya berjaya turunkan berat badan dengan hanya amalkan makan suplemen! tak perlu makan ubat2 kurus dah. Hanya dengan suplemen saya dapat turunkan berat badan & kawal berat badan saya. Eh, macam tak percaya makan suplemen boleh kurus. Ye, percayalah! Diet dengan suplemen actually lebih bagus berbanding makan ubat2 kurus yang belum tentu di jamin selamat & berkesan. Kebanyakan ubat kurus akan menyebabkan "Diet Yo-yo" yang mana kalau kita stop makan ubat kuruss tersebut berat badan kita akan naik semula, malah bertambah2 dari sebelumnya.

Berlainan dengan suplemen. Ianya selamat semulajadi & berkesan. Mungkin mengambil masa yang agak lama tapi kesannya sangat memuaskan hati. Suplemen adalah makanan tambahan di mana ia nya amat penting untuk tubuh badan kita. Suplemen kaya dengan sumber nutrisi seperti Protein, Vitamin C, Vitamin E, Zat besi dan banyak lagi ianya penting untuk diet yang seimbang. dengan mengamalkan supelemen secara konsisten & berterusan sudah pasti kita akan dapat berat badan yang di idamkan & pastinya kesihatan yang berpanjangan.

jadi mari kita diet dengan cara sihat. Makan suplemen setiap hari untuk kelihatan cantik sepanjang masa. Nak tau apa vitamin yang saya amalkan setiap hari? KLIK SINI.

Untuk sebarang pertayaan tentang suplemen Shaklee hubungi saya
Ayaa Suria (call /wassap : 019 2422035) singgah Facebook  saya Aya Suria





Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :