Monday 6 April 2015

PENAWAR BENGKAK SUSU BAGI IBU MENYUSU


Assalamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia
Entry sebelum ni saya dah explain bagaimana Lecithin membantu untuk pecahkanlemak & turunkan berat badan. So hari ni saya nak cerita pula macamana Lecithin membantu elakkan bengkak susu bagi ibu yang sedang menyusukan anak. Siapa2 yang pernah merasa breast bengkak ni memang serik lah..saya dulu pun masa lepas berpantang alami masalah breast bengkak akibat penuh dengan susu. Selalunya ini terjadi pada ibu2 yang lepas berpantang, bila dah masuk bekerja semula,dah tentu tak dapat menyusukan anak, susu penuh..mak ai!!! Bengkak bulat sakittt!!!. Kalau pam pun rasanya tak surut2 kot, nak kena baby gak yang minum baru surut. rasanya masa tu gak lari balik rumah..hihihi..actually ada petua2 orang lama untuk kurangkan rasa bengkak ni, iaitu tuam dengan kain panas. Cara ni memang dapat melegakan rasa sakit, tapi ianya ambil masa yang lama. Letih angan asyik tuam2 je.So apa kata kita cuba cara moden, kita makan suplemen je.

Suplemen Shaklee ada penawar bengkak susu ni. Cuba makan Soy Lecithin Shaklee. Ia dapat membantu mencegah duktus tersumbat. Mcamana Lecithin dapat membantu masalah breast bengkak ni. Susu yang terkumpul dalam breast kita jika di biarkan lama, akan termendap dan menjadi ketulan yang berupa lemak. Jadi lecithin akan bantu menguraikan lemak2 di salur2 susu..if kita pegang breast akan rasa berketul2, haaa tu la yang menyebabkan sakit. Dengan pengambilan 3- 4 bij lecithin sehari dapat mengurangkan risiko bengkak susu dan mengurangkan rasa sakit.



 Soy Lecithin Sumber terbaik – kacang soya
• Mengandungi Cholin & Inositol
• Cholin (kolina) membantu kecerdasan minda
• Inositol membantu ‘even distribution of body fat’
• Setiap kapsul mengandungi 520 mg lecithin



Harga Lecithin RM 52.50 / 180 biji. Bulan April promosi Lecithin. Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan harga & konsultasi produk.

019 2422035 / 
Singgah Facebook saya Aya Suria











Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :