Sunday 5 April 2015

BAGAIMANA LECITHIN BANTU PECAH LEMAK





Assalamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia

Entry kali ni nak cerita tentang Lecithin Shaklee. Iaitu suplemen yang paling best untuk pecahkan lemak & kuruskan badan. Bagi pengguna Shaklee yang dah biasa makan Lecithin mesti tahu apa bestnya makan Lecithin. Tapi korang tahu tak bagaimana Lecithin bertindak pecahkan lemak & minyak dalam badan?

If korang nak tahu "Lecithin" mengandungi sifat semulajadi sebagai pemecah lemak. Apabila kita ambil makanan berlemak & berminyak, lecithin akan menyerap / melekat bersama lemak2 & minyak dan kemudian Lecithin bertindak mengemulsi / mengurai lemak2 dan minyak menjadi molekul2 kecil. Dan molekul2 / butiran2 kecil yang mengandungi lemak & minyak akan keluar bersama pembuangan air besar.


Haaa sebab tu lah saya suka sangat telan Lecithin, lebih2 lagi selepas makan benda2 yang berminyak & berlemak. Kalau pergi kenduri Kahwin memang saya standby Lecithin dalam bag. hihihi..Lecithin selamat di amalkan pada jangka masa panjang, 



 Sumber terbaik – kacang soya
• Mengandungi Cholin & Inositol
• Cholin (kolina) membantu kecerdasan minda
• Inositol membantu ‘even distribution of body fat’
• Setiap kapsul mengandungi 520 mg lecithin



Harga Lecithin RM 52.50 / 180 biji. Bulan April promosi Lecithin. So if korang nak cuba diet dengan suplemen bakar lemak ni hubungi saya untuk mengetahui harga promosi.




Untuk sebarang pertanyaan produk & harga boleh direct hubungi saya. Puan Aya Suria
call /wassap/telegram 019 2422035 or facebook saya Aya Suria


Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :