Thursday 23 April 2015

CARA PALING CEPAT MENGURANGKAN BERAT BADAN




Cara yang paling cepat & paling mudah untuk mengurangkan berat badan adalah BERHENTI / MENGURANGKAN MAKAN KARBOHIDRAT. Apabila kita berusaha menghadkan karbohidrat  dalam diet serta pastikan pengambilan PROTEIN yang cukup,  badan kita benar2 tidak mempunyai pilihan lain selain MEMBAKAR LEMAK BERLEBIHAN untuk mendapatkan bahan api yang di perlukan (Metabolisme badan akan meningkat) . Sel2 lemak akan menjadi lebih kecil & bentuk badan juga akan mengecil!

Cara di atas memang benar2 berkesan! Saya sendiri dah cuba. Diet dengan Protein memang sangat efektif. Mungkin rasa agak susah kerana tiap2 hari kita perlu sediakan makanan yang berprotein seperti ikan masak steam, telur sparuh masak, ayam panggang, dan macam2 lagi lah. Tapi saya ikut cara mudah dengan mengamalkan suplemen Shaklee yang mengandungi Protein yang tinggi. Mudah, cepat, mengeyangkan tapi tak mengemukkan. Terdapat 2 Produk Shakee yang bersumberkan Protein
ESP Soy Protien , Cinch Shake Mix- kedua2 produk ini merupakan sumber protein yang terbaik untuk menurunkan berat badan.

Sebarang pertanyaan harga dan konsultasi produk hubungi saya:


Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :