Tuesday 28 April 2015

TIPS KULIT MUKA CERAH & BEBAS JERAWAT





Assalamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia
Vitamin C..owhhh my feverete Vitamin. Actually time saya menulis entry ni stok vitamin saya tinggal 2 biji je..huhuuhu..nak tunggu order baru sampai. Saya memang tak boleh tinggal vitamin c, dalam sehari memang saya akan telan 2 biji Vitamin C. Ia bagus untuk kecantikan kulit & elak kulit kusam. Saya ni pulak jenis kulit muka yang senang kusam. So di sebabkan saya malas nak sapu2 day krim ke night krim ke, saya just telan Vitamin C. Senang! Bagusnya Vitamin C ni merawat sel2 kulit dari dalam, jerawat pun payah nak tumbuh. So dah tak perlu pakai dah krim siang ke krim malam ke.




Bagi wanita2 di luar sana,tips untuk dapatkan kulit yang licin, cerah,  bebas jerawat,  di sarankan ambil vitamin C setiap hari. Tak perlu buang duit beli produk kecantikan yang mahal2, just amalkan makan vitamin C SETIAP HARI. Tak perlu cucuk2 kolagen kat muka tu. Konsiten makan Vitamin C, insha Allah kulit muka cerah berseri..chewaaah... Vitamin C mampu melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen di kulit. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. So sebelum jeragat tumbuh melata sebelum usia tua, baik start amalkan vitamin C ye.

Vitamin C Shaklee ada dua jenis Sustained Release (SSR) Vitamin C dan Chewable Vita C Perbezaannya SSR Vita C mengandungi 500 mg vita c bagi setiap tablet, tetapi chewable vita-c hanya ada 100 mg bagi setiap tablet, ia juga sesuai di ambil oleh kanak2. Harga? Sudah tentu la berbeza. SSR Vita-C agak mahal sikit dari Chewable Vita-c tapi bagusnya ia tahan lama 5 hingga 6 bulan! Sangat berbaloi.


Harga Runcit SSR Vita-C RM 92.50 / 180 biji
Harga Runcit Chewable Vita C - RM 37.50 /30 biji
Jika ingin harga isitmewa hubungi saya. Call / wassap 019 2422035
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :