Wednesday 22 April 2015

SHAKLEE BISNES EFFECT! CUTI-CUTI MALAYSIA (^_^)



Bisness effect paling best bagi saya? Of coz dapat bercuti dengan family 3 kali setahun!. Syukur Alhamduillah , since bisnes Shaklee ni setiap start cuti sekolah mesti dapat bawa anak2 pergi bercuti. Kalau dulu setahun sekali je berpeluang pergi bercuti iaitu pada hujung tahun. Macam biasalah simpan duit gaji untuk pergi bercuti, kalau tak menyimpan memang tak merasa pergi bercuti. BUT, dengan bisnes Shaklee memang rasa sangat perbezaaanya. Saya memang tak menyesal pilih untuk bisnes Shaklee, bisnes yang sangat mudah, modal rendah, kurang risiko, tapi menguntungkan! Tiap2 bulan pasti ada untung, no worries..Shaklee ni dah terkenal boleh katakan ramai yang kenal Shaklee dah. So tak de masalah bagi saya untuk jual suplemen Shaklee. Bisnes Shaklee dapat 2 keuntungan iaitu untung runcit & bonus dari Shaklee. So memang tak de masalah bagi saya untuk simpan duit & spent duit untuk pergi bercuti dengan anak2 & suami. Paling best tak usik duit gaji! Weee~~~~
Cuti sekolah tengah tahun ni nak ke mana ya~~~dah siap2 plan next step kita saving duit bonus Shaklee..huhuhu..

So bagi yang berniat nak memulakan bisnes pilih la Shaklee. Bisnes online yang mudah. Hanya Kongsi kebaikan produk untuk membantu bagi yang memerlukan. Insha Allah murah lah rezeki kitaa nanti.

Nak rasa bisnes effect macam saya? Boleh hubungi saya & saya akan tolong anda (^_^)
ayasuria (call/wassap 019 2422035)

Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :