Friday 16 January 2015

TIPS CANTIK KURUS SIHAT CERGAS BERTENAGA












Assalamualaikum. Its me Aya Suria Pengedar Shaklee Banting yang paling Hot!
Tara!!! Ini lah gambar saya yang terbaru. Genap setahun saya dah consume Shaklee untuk diet saya. Actually bukan untuk diet saja, malah untuk kesihatan saya juga. Bukan untuk saya saja tapi untuk seluruh ahli keluarga saya. Alhamdulillah kesihatan saya dan anak2 pun pun semakin baik selepas mengamalkan makan suplemen. Anak2 saya sebelum ni yang kerap tak sihat, kerap di serang asma now dah semakin bagus kesihatan mereka. Senang hati saya bila melihat mereka sihat dan tak diserang asma seperti sebelum2 ini. Nak tahu apa yang saya beri pada mereka? tengok testimoni anak saya KLIK SINI 





Yang ni gambar terbaru mereka. Sihat2 kan..hehehe..syukur alhamdulillah Allah beri kesihatan yang baik pada mereka Kita hanya beri yang terbaik untuk anak2 beri mereka makanan yang elok2 & berkhasiat agar kesihatan mereka terpelihara moga2 satu hari jadi anak yang berguna amin.

Berbalik dengan cerita saya tetang diet dengan Shaklee. Saya rasa Shaklee ni adalah suplemen yang paling best pernah saya consume. Sebelum ni macam2 ubat kurus pernah saya ambil tapi hasilnya memang kurang efektif. Lagipun ubat kurus ni dari segi long term effect kita tak tahu sama ada bahaya ke tidak untuk kesihatan. That why saya rasa lebih selamat bila diet dengan suplemen badan pun rasa makin cergas, sihat dan kuat..hihi..nak tengok testimoni saya selepas 2 bulan consume Shaklee? jom KLIK SINI . Bukan saja maintan slim, kesihatan dalaman pun terjaga. Bila dalaman sihat baru la luaran pun nampak cantik.  Betul tak? rasa lebih muda gitu. Nah belanja satu lagi gambar hihihi..



Saya rasa sangat bersyukur kerana di pertemukan dengan produk Shaklee. Shaklee banyak bantu saya dari segi diet, kesihatan tubuh badan, kiranya bantu kesihatan menyeluruh. Lebih2 lagi produk Shaklee ni memang ternyata 100% dari sumber semulajadi, tak perlu di ragui selamat dan berkesan. Bukan nak overclaim tapi apa yang saya katakan ni memang lahir dari hati. Tak perlu di ragui cewah..kalau boleh saya nak lagi ramai orang di luar sana amalkan produk Shaklee. Bukan sebab kerana saya pengedar Shaklee dan nak lariskan jualan saya. Saya hanya nak berkongsi dengan anda semua di luar sana betapa pentingya makan tambahan / suplemen untuk kesihatan kita. Bukan untuk diet saja tapi untuk semua. Boleh dikatakan semua produk Shaklee ni bagus, rasa rugi rasanya bila saya tak kongsi dengan u all semua. Sebab saya nak u all rasa apa yang saya rasa perubahan dari segi kesihatan sedikit demi sedikit selepas consume produk Shaklee. Tak perlu tunggU sakit baru cari suplemen. Masa sihat ni lah kita perlu amalkan makan suplemen sebagai langkah pencegahan awal. Better late than never. So bagi u all yang tak pernah makan suplemen saya sarankan makan la suplemen Insha Allah sihat tubuh badan. 

So jika ada yang tanya apa tips saya untuk sentiasa nampak slim, maintain, cantik, cergas bertenaga Shaklee la jawapannya. Makan suplemen insha Allah boleh tiru macam saya. hihihi..Jom kita sama2 amalkan makan suplemen. Nak cuba boleh contact saya.Saya akan beri consultation yang paling tip top  untuk u all. hubungi saya ye...019 2422035 (wassap) atau berkunjung ke fb saya pun boleh.https://www.facebook.com/aya.suria

Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :