Monday 26 January 2015

TESTIMONI ALFALFA SHAKLEE : PERUT KEMPIS & PERIOD TERATUR




Asslamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia

Hari ni saya nak sharing testimoni Alfalfa Complex. Suplemen yang paling hot sekali, ramai customer saya yang suka makan Alfalfa ni sebab banyak khasiat kira 1001 khasiat lah. Saya pun suka amalkan makan Allfalfa ni. Dalam badan pun rasa hangat je.

Testimoni dari customer saya sendiri, actually beliau makan Alfalfa ni untuk kuruskan badan. Memang berhasil! Perutnya pun makin kempis dah tak buncit dah. Alfalfa ni sangat bagus untuk individu yang gemuk air, sebab Alfalfa ni merupakan serta / fiber, ia akan "tarik" air dalam sel-sel badan kita dan buang melalui detoks (penbuangan air besar & kecil) So tak de lah badan tu  kembang air. Hihi..yang paling best bila customer beritahu period beliau pun dah teratur. Sengugut hilang, sakit pinggang pun dah tak de. Bestkan Alfalfa ni. Selain tu banyak lagi khasiat Alfalfa complex. Khasiat yang lain saya kongsi di lain entri lain ye. Alfalfa Complex harga pasaran Cuma RM 53.75(330 biji) / RM 97.50 (700 biji) Bulan ni promosi Alfalfa harga jauh lebih rendah! Hubungi saya untuk harga promosi. Aya suria 019 2422035, atau jom singgah ke Facebook saya ye.https://www.facebook.com/aya.suria





Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :