Tuesday 13 January 2015

JOM BUAT SIDE INCOME!













Hi It's me Aya Suria Pengedar Shaklee Banting the most wanted yo! hihihi
Ini lah saya dan " new baby" saya hihihi..Puan Nora Fiezah. Puan Nora ni dulu school mate saya merangkap office mate saya sekarang. Kami berdua pengguna Shaklee (^__^) Actually Puan Nora ni baru saja consume produk Shaklee bulan lepas, first produk dia cuba adalah Ostematrik kalsium. after few week makan ostematrik kalsium sakit2 kaki dah hilang,. Badan yang dulu selalu keletihan dah rasa bertenaga semula, nak buat kerja seharian pun best. Untuk pengetahuan u all Puan Nora ni ibu muda yang ada 6 orang cahaya mata. Sebab tu perlu bagi beliau untuk jaga kesihatan dirinya demi anak2 tersayang. 2nd month beliau repeat order dengan saya dan terus register ahli Shaklee. Tindakan beliau memang bijak! sebab untungnya bila dah register ahli dah tentu2 dapat beli suplemen dengan harga yang lebih murah!. Paling best silap2 boleh dapat cash back dalm bentuk bonus.

Di sebabkan beliau rasa produk Shaklee ni memang best terus beliau berminat untuk bisnes Shaklee untuk berkongsi kebaikan suplemen untuk orang di luar sana. Saya bangga dengan semangat beliau yang ingin mencuba. Walaupun beliau tahu ramai yang dah jual Shaklee tapi masih berani untuk bisnes Shaklee bersama2 saya. Saya nampak usaha beliau berkongsi tentang Shaklee dengan kaum keluarga & Sahabat handai dan hasilnya baru beberapa hari join Shaklee beliau berjaya buat sales RM 400++ . Yes satu permulaan yang baik. Saya doakan rezeki beliau sentiasa mengalir dalam bisnes Shaklee ni. Ye rezeki ada dimana2, kita perlu buat apa saja untuk tambah pendapatan keluarga. Yang penting kita usaha & mencuba walaupun hasilnya sedikit. Itu lebih baik dari kita tak buat apa2. Masa depan kita, kita yang tentukannya mana tahu dengan hanya bisnes MLM, hanya jual suplemen hidup kita berubah ke arah yang lebih baik. So tunggu apa lagi JOM BUAT SIDE INCOME dengan Shaklee!. Insha Allah Saya akan sentiasa membantu anak2 bisnes saya jika mereka betul2 nak berjaya dalam bisnes Shaklee.

U all yang berminat nak buat side income dengan Shaklee boleh la hubungi saya ye.
Wassap or call saya kita boleh cerita panjang. Aya Suria 019 2422035


Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :