Thursday 15 January 2015

BAWANG PUTIH BANTU BUANG ANGIN BERLEBIHAN DALAM BADAN


Asssalamualaikum. I'm Aya Suria Pengedar Shaklee Banting ^_^
Testimoni best Garlic Complex! U all yang ada masalah banyak angin dalam badan kerap sakit kepala, sakit dada boleh try makan Garlic Complex. Kalau badan banyak angin memang siksa, sebab boleh jadi punca badan kita rasa sakit2 & pening kepala. Pasti tak selesa bila nak buat kerja seharian. Betul tak? Sebab tu saya sarankan u all makan Garlic ni. Actually Garlic ni dari bawang putih je, tapi manfaatnya pada badan kita sangat la banyak. Garlic ni umpama antibiotik yang selamat dan semulajadi. Macam customer saya ni, beliau sangat prihatin pada masalah kesihatan ibunya yang selalu sakit badan akibat masalah angin. So saya cadangkan beliau untuk beri ibunya makan bawang putih Shaklee Garlic complex. Sehari 2 biji selepas 1-2 minggu tiada lagi masalah angin! Saya pun tumpang gembira dapat beri kesihatan pada orang lain. 




Antara Manfaat Garlic Complex:


Harga Garlic complex ni Cuma 47.50 saja! Tak la mahal sangatkan, demi kesihatan & keselesaan badan kita apa salahnya kita cuba! Nak cuba? hubungi saya pengedar Shaklee anda! 019 2422035 (Pn. Aya Suria)




Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :