Thursday 8 January 2015

JERAGAT PUDAR KULIT CANTIK & PUTIH SELURUH BADAN

Assalamualaikum Uolls yang saya sayang. It's me Aya Suria (^_^) pengedar shaklee banting. Semalam saya ada kongsi tentang pentingnya DETOX bagi tubuh badan kita kan. Haaa so ari ni saya nak kongsi testimoni best pada u all.
Ni kisah my loyal customer yang dah hampir setahun consume produk Shaklee. Beliau bukan sahaja amalkan makan suplemen untuk diri sendiri, tapi beliau juga beri suplemen untuk ahli keluarga beliau. Baguss kan (^_^) . Jom kita baca kisah gembira Puan Intan tentang Ibu mertuanya mengamalkan produk Shaklee.  

"Hari ini saya nak share sikit kesan daripada DETOX dengan mengamalkan produk SHAKLEE. Ya Allah, tidak pernah terlintas pun untuk dapat hasil yang begini, sebab tujuan utama saya belikan BONDA MERTUA saya beberapa vitamin SHAKLEE adalah untuk BONDA MERTUA terus sihat dan cergas. Bebas daripada penyakit darah tinggi beliau.
Tapi, ini semua kuasa Allah. DIA berkehendak dan itulah yang terjadi. Disamping hilangnya penyakit DARAH TINGGI & KOLESTROL bonda mertua (kini tidak mengambil sebarang ubatan darah tinggi & kolestrol lagi), Bonda mertua saya juga mendapat lagi 1 pakej yang tidak disangka. Sebelum ini, kulit muka BONDA MERTUA memang didatangi JERAGAT yang merata pada pipi beliau.


Alhamdulillah, saya berikan 2 jenis vitamin SHAKLEE kepada BONDA MERTUA puasa 2014, iaitu ALFALFA COMPLEX & VITAMIN C 500mg dan hasilnya memang OHSEM. Itu adalah kesan DETOX yang terjadi kepada beliau. Malah, rakan2 kumpulan Marhaban beliau juga berminat dan mula bertanyakan rahsia BONDA MERTUA dapatkan kulit cantik dan putih seluruh badan"


Ini wajah Bonda Mertua Puan Intan (^_^)


So apa lagi u all, nak kulit cantik jom kita rajin2 mendetoks kan diri. Bila dalaman dah bersih luaran pun nampak cantikkan. Bulan ni adalah bulan promosi untuk produk DETOKS Shaklee. U all boleh hubungi saya untuk free konsultasi dan harga yang istimewa. Dan semestinya u all juga akan dapat TIPS ESKLUSIF dari saya. atau u all boleh contact terus Puan Intan 0132322828 untuk dapatkan tips yang lebih esklusif 

Hubungi saya (call /wassap 019 2422035) atau berkunjung ke fb saya di 
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :