Monday 5 January 2015

3 SEBAB CINCH SHAKE BERKESAN UNTUK KURUS

Assalamualaikum.I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia.

.you all dah breakfast ke belum? macam biasa saya suka minum breakfast dengan Cinch Shake instead of nescafe or tea. Memang sedapkan tapi not good for diet sebenarnya. So saya pilih minum cinch shake setiap pagi.

Sebab apa saya suka breakfast dengan Cinch Shake? meh sy citer sikit.

1. Cinch Shake mengeyangkan!
√Satu hidangan bancuhan Cinch Shake Shaklee membekalkan kepada kita 24 gram protein, 24 jenis vitamin dan mineral serta 6 gram serat. Satu hidangan tu dah cukup lengkap untuk buat saya berasa kenyang dan perut rasa penuh, sampai waktu lunch pun rasa masih kenyang tau!
yang penting saya sentiasa bertenaga even tak ambil heavy lunch!

2. Cinch bakar kalori dengan pantas!
√Kalau u all nak tahu dalam cinch shake shaklee ada kandungan leucine yang dapat membantu kita membakar lemak dengan pantas. Ia bantu meningkatkan metabolisme badan dalam masa yang sama memelihara otot badan kita.

3. Cinch bantu mengurangkan inci badan
√Cinch Shake ni dirumus khas untuk pelihara otot kita semasa diet. Experience saya sendiri minum cinch shake ni perut saya buncit dah kembali kempis. dah ada six pack tau hahaha. Cinch ni akan kurangkan inci badan kita, kalau rasa berat badan tu lambat nak turun even dah minum cinch ni jangan risau. Cinch ni akak bantu kurangkan inci badan kita sebenarnya. Cuba minum cinch selama sebulan, confirm seluar u all longgar!

So after this u all boleh decide apa sarapan yang terbaik untuk u all setiap pagi. Bagi yang tengah berdiet tu minumlah cinch shake mix shaklee sebagai breakfast setiap hari.
Confirm makin sihat & slim melim.

opss sorry..cawan kosong,habis dah saya minum.hihhi..


Cinch Shake Mix harga pasaran RM 173
tahan 1-2 bulan. Hubungi saya untuk diskaun dan konsultasi percuma.
Aya Suria
Pengedar Sah Shaklee
019 2422035
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :