Monday 5 January 2015

"ANGGUR LIAR" MAMPU MENGHENTIKAN KIMIA PENYEBAB KANSER


Assalamualaikum.I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia.

Hari ni saya nak kongsi pasal Sirap Vivix Shaklee yang sedang hot sekarang ni. Ada 4 ramuan semulajadi sirap Vivix. Salah satu Ramuan sirap Vivix adalah " Anggur Liar" amboi..bunyi nye menakutkan gitu..tapi anggur liar ini lah yang paling berkhasiat untuk tubuh badan.

Anggur Muscadine merupakan Anggur liar yang mempunyai lebih dari 1 kromosom iaitu 20 kromosom. Saiznya lebih besar dari anggur biasa iaitu sebesar bola Golf! Waau besarnya mesti khasiatnya lebih banyak dari anggur biasa. Of coz lah sebab Anggur Muscadine ni hanya tumbuh dalam alam sekitar yang unik, cahaya matahari yang kuat dimana ia mengandungi banyak Polifenol & Resvetrol yang beri faedah kesihatan menyeluruh pada tubuh badan.

Anggur Muscadine mengandungi ASID ELLAGIK dalam kepekatan yang tinggi yang mana ianya tidak dijumpai dalam anggur biasa. Mempunyai ciri2 menghentikan kimia penyebab kanser, antivirus & antibakteria. Hebatkan! Jika kita amalkan minum Sirap Vivix ia boleh membantu menjaga / memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan
antioksidan dan peningkatan tenaga.


   Harga sebotol Vivix RM 475 Bulan Januari 2015 promosi Vivix, harga promosi bulan ni memang jauh berbeza.  Hubungi saya untuk dapatkan harga promosi  call /wassap 019 2422035 (aya suria) 
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :