Monday 8 December 2014

GUSI BERDARAH TANDA KEKURANGAN VITAMIN C

Vitamin yang paling saya suka vitamin C! sebab saya ada masalah gusi berdarah. memang kerap kena. lagi2 kalau  tengah gosok gigi. Memang cepat gusi berdarah. Paling tak best kalau tengah makan buah yamg keras2. confirm berdarah huhuhu. But since saya amalkan makan vitamin c memang dah jarang sekali gusi saya berdarah. Mungkin sebelum ni saya kurang ambik vitamin c kot. huhuhu..
So ull yang selalu alami masalah macam saya ni boleh try consume vitamin c shaklee. memang best, selain dapat atasi masalah gusi berdarah kulit u all pun boleh jadi cantik & berseri2 gitu. Lagi pun vitamin c tak boleh dihasilkan oleh badan kita, so kita kena dapatkanya dari makanan yang ada unsur vitamin c. Paling senang terus telan vitamin c shaklee, tak perlu makan buah2 han sampai perut kembung hahaha.
Sehari paling kurang kita makan 1000 mg vitamin c. So u all ada 2 pilihan.
Nak makan buah oren 10 biji sehari atau nak makan Vitamin C sebiji sehari?
Mahu pitam makan oren 10 biji sehari. hihihi..
satu tablet Vitamin C Shaklee bersamaan  7 1/2 biji oren
(500 mg vitamin c)  Kalau makan 2 tablet sehari dah 1000 mg (bersamaan 15 biji buah oren kita makan). Kan berbaloi .
December 2014 promosi untuk Vitamin C.
So apalagi jom borong!
Hubungi saya untu order ye.
Aya Suria
019 2422035
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :