Thursday, 11 December 2014

BONUS OH BONUS!

Assalamualaikum..
Alhamdulillah hari jumaat yan barakah
bonus shaklee masuk awal 3 hari. Tengah dok kira2 bajet untuk persediaan anak2 sekolah nanti tup tup bonus pula masuk awal. syukur ya Allah.  Macam biasa bulan ni bonus saya adalah 4 angka.
berapa tu tak perlu beritahu la..riak pulak karang..hehehe
Saya bersyukur sangat berpeluang buat side income dengan shaklee. sebab saya tak rasa begitu sempit dengan masalah kewangan. Gaji saya tiap2 bulan memang cukup tapi cukup2 makan..hehee..kos perbelanjaan sekarang pun dah makin tinggi. So dengan bisness shaklee saya dapat la berbelanja lebih untuk anak2.
kalau dulu nak bayar yuran anak sekolah pun siap kumpul duit beberapa bulan sebelum cuti sekolah habis. sekarang dah rasa lapang sikit. tak payah risau dah sebab saya ada extra income untuk tampung keperluan anak2. So nasihat saya bagi wanita di luar sana buat la side income untuk tambah pendapatan. tak rugi pun..cuma perlu korban masa sikit kot, tapi tak pe demi anak2 apa salahnya kan. Bagi saya side income paling senang adalah bisness shaklee. sebab apa kita tak perlu nak susah2 promosi produk kesana kemari. semuannya online..
mudaaaaah sangatlah!. yang bestnya tengah bulan dapat bonus. yeay!
pasal ada sale or tak de sale jangan risau. kita tak mula lagi tapi dah fikir yang negatif2, tak yakin diri sendiri . jadi macamana rezeki nak masuk? fikir2 kan la dan selamat berbisnes! heehe
aya suria
mentor shaklee anda
019 2422035
Post a Comment