Sunday 30 November 2014

SELFIE DENGAN INSTANT SHAWL BARU!

Asslamualaikum semua..selamat berhujung minggu. Aktiviti hari ni pergi kenduri kahwin kawan satu office. Cantik pengantin..ingat zaman dulu masa bersanding. Tahniah buat pengantin Cik Lia kita. Moga berkekalan hingga ke syurga ^-^



Hari ni pergi kenduri kahwin saya pakai baju tema coklat. Rasmikan shawl baru..hehehe..beli kat PICC last week time karnival upin ipin. Memang selesa sangat shawl ni..instant shawl..senang sangat pakai. Tak yah buh pin sana sini. Sarung je senang..Shawl ni koleksi Fazli Ferina. Cantik2 Shawl nya ..kalau berminat boleh la online shopping kat Fan Page Fazli Ferina Collection. Memang terbaik. Saya beli sampai dua helai tuuu..hehehe. So hari ni perasmian shawl baru, haruslah selfie kan..haha

Malam tadi dah siap2 tepek muka dengan kolagen Shaklee. Tepek kat muka buat masker. Memang best lah bermasker dengan kolagen. Muka jadi tegang je. Pagi2 bangun muka very fresh..nak tepek mekap pun senang. Saya tak de lah mekap tebal2 sangat pun, just pakai bedak, buh celak, buh gincu..tak de eyeshadow2 bagai. Bulu mata pun asli tau..cuma tambah maskara sikit. hihihi..

Kolagen powder shaklee ni pun boleh di minum, untuk awet muda gitu. Actually memang untuk di minum pun, tapi saya dok gatai2 buat masker..hasilnya memang bessst..kulit muka jadi liciiiinn..sebelum ni memang saya ada masalah kulit tak sekata. Masalah jerawat memang tak de..alhamdulillah,jerawat segan kot nak tumbuh kat muka nih..hihi..cuma some time tu tumbuh gak la kalau hormon tak berapa nak stabil. So since saya amalkan pakai masker kolagen kulit jadi sekata.

Saya tak guna hari2 pun..just seminggu 2 kali je..kalau rasa2 nak attend function tu  saya tepek la..Nah saya belanja satu gambar. No edit hokeyyy..hahaha..
Nak tahu kebaikan Kolagen Shaklee & apa bestnya kolagen ni KLIK SINI.
Nak try kolagen shaklee boleh hubungi saya. 

Aya Suria

019 2422035



Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :