Thursday 18 December 2014

CEPAT KURUS DENGAN KONSEP 3B (BAKAR BUANG BINA)

Produk Shaklee adalah suplemen @ vitamin bukan ubat kurus. Di mana sekiranya anda ingin kurus / diet dengan suplemen hasilnya tidak terlalu cepat seperti anda makan ubat kurus. Ianya bergantung pada penerimaan badan seseorang terhadap sesuatu suplemen. Sel2 badan kita memerlukan tempoh 90 hari @ 3 bulan untuk menyerap segala nutrisi hasil dari pemakanan suplemen. Oleh itu anda hendaklah konsisten makan suplemen selama 90 hari dengan penuh istiqamah untuk dapatkan hasil yang memuaskan.
Set Kurus Shaklee adalah berdasarkan  konsep 3B iaitu konsep Bakar, Buang, Bina.
Suplemen yang di cadangkan:
Konsep “Bakar”
1.       Soy Lecithin  
Soy lecithin merupakan “pengelmulsi” semulajadi untuk cairkan lemak & minyak dalam badan. Sumber Lecithin dari kacang soya organic non GMO di mana ia berfungsi untuk memecahkan lemak dan kolestrol. Ia juga berfungsi sebagai pembersih salur darah dan memastikan lemak & minyak tidak termendap di dinding membran . Lecithin berupaya memecahkan & mencairkan lemak dengan cepat, lemak & minyak akan di tukarkan menjadi butiran2 kecil agar mudah keluar semasa proses detoks . Untuk kesan yang efektif dos pengambilan Lecithin di sarankan ialah 6 biji sehari selpas makan.  kawal berat badan dan mengelakkan berat badan naik secara mendadak.
2.       Omega Guard
Fungsinya lebih kurang sama dengan Lecithin. Tetapi Omega Guard tidak mengelmulsi / cairkan lemak seperti lecithin tetapi  mampu membakar kolestrol dan lemak yang termendap dalam salur darah. Omega Guard di hasilkan dari minyak ikan laut dalam yang mengandungi Omega 3 dimana ia membantu badan bertindak balas dengan hormon “Leptin” (signal ke otak untuk mengurangkan selera makan). Omega 3 berfungsi untuk menghalang pembentukan lemak, meningkatkan metabolisme dan mengurangkan kolestrol LDL dalam badan. Dos pengambilan Omega Guard di sarankan 3 biji sehari untuk mendapatkan hasil yang optimum.
Kebanyakan customer saya suka dengan produk Lecithin dan Omega Guard kerana ianya membantu mereka mengawal berat badan. Walaupun sesetengahnya kesan agak lambat untuk kurus tetapi Lecithin dan Omega Guard membantu mereka untuk kawal berat badan dan mengelakkan berat badan naik secara mendadak. Perlukah amibil kedua2 nya? Anda boleh pilih salah satu Lectihin atau Omega kerana kedua2 duanya merupakan ejen pemecah / bakar lemak. Anda boleh pilih kedua2 produk jika inginkan hasil yang terbaik. Harga pasaran Lecithin RM 52.50 (180 kapsul) / Omega Guard RM 136 (90 kapsul) . Anda boleh dapatkan harga istimewa dari saya sekiranya berminat dengan produk ini.

Konsep ”Buang”
Alfalfa & Herbalax merupakan produk detoks yang hebat. Detoks sangat penting dalam proses penurunan berat badan dimana  ia membersihkan usus , segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus di keluarkan melalui pembuangan air besar.

1.       Alfalfa merupakan produk detoks yang hebat. Detoks sangat penting dalam proses penurunan berat badan dimana  ia membersihkan usus , segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus di keluarkan melalui pembuangan air besar. Alfalfa Complex di perbuat dari akar pokok Alfafa yang tumbuh jauh kedalam tanah yang menyerap nutrien & mineral penting yang terdapat dalam bumi. Alfalfa membantu mencegah edema iaitu masalah lebihan air dalam badan yang menyebabkan punca kegemukan (gemuk air). Dos pengambilan Alfalfa sebanyak 10 biji sehari untuk kesan yang lebih baik. Tetapi anda boleh mengurangkan dos pengambilan 3-5 biji sehari mengikut kesesuaian / penerimaan badan seseorang.

2.       Herbalax pula di buat dari 9 jenis herba semulajadi. Ianya sangat sesuai bagi mereka yang mengalami masalah sembelit. Herbalax mampu melembutkan najis untuk memudahkan proses membuang. Sekiranya anda sedang hamil & menyusukan bayi tidak di galakkan mengambil Herbalax kerana ia mengandungi Herba2 yang tidak sesuai di ambil oleh ibu2 hamil & menyusu. Dos pengambilan tidak perlu setiap hari hanya 4 biji 2 kali seminggu .

Feedback customer saya selepas pengambilan Alfalfa Complex dan Herbalax, mereka sangat berpuashati kerana Alfalfa dan Herbalax dapat melancarkan proses pembuangan dengan sangat efektif . Ada juga yang mengatakan dengan mengambil Alfalfa badan menjadi lebih ringan dan bertenaga. Begitu juga Herbalax dimana ianya sangat membantu untuk mengempiskan perut yang buncit. . Harga pasaran Alfalfa Complex RM 53.75 (330 biji) / Herbalax RM 52.50 (120 biji) . Anda boleh dapatkan harga istimewa dari saya sekiranya berminat dengan produk ini.

Konsep “Bina”
Cinch Shake & ESP Soy protein fungsinya untuk membina otot semasa proses penurunan berat badan, agar kulit tidak menggeleber dan untuk mendapatkan bentuk badan yang menarik.
1.       Cinch shake
di rumus khas utk menurunkan berat badan dan mengurangkan inci badan. Kaya dgn protein dan diperitingkatkan dengan Leucine-asid amino di mana ianya sgt penting untuk membina otot dan menaikkan kadar metabolisme dan membakar kalori dgn cepat. ianya boleh menahan rasa lapar. Siapa yang metabolisme nya rendah di saranakan  minum cinch shake mix. Cinch ada 3 perisa Vanila, Coklat dan Caffe Latte. Cara pengambilan Cinch Shake minum sewaktu sarapan pagi untuk rasa kenyang lebih lama.

2.       ESP soy protein
 ianya khusus untuk kecantikan kulit. nak kulit gebass gebuss minum ESP confirm cantik. Sumber ESP soy adalah dari ekstrak kacang soya NON GMO di mana ianya di proses pada kadar suhu yang rendah dan mengandungi Indeks Glisemik yang rendah (39). Satu tin ESP di hasilkan dari 30 kgs kacang soya dapat memberikan tenaga & rasa kenyang lebih lama. Jadikan ESP ni sebagai minuman harian kita. Selain kulit jadi cantik badan pun makin sihat. ESP juga blh untuk menguruskan berat badan. Tapi ia kesannya agak lambat sikit dari Cinch Shake Mix. ESP soy berperisa soya, kalau ada yg tak suka rasa ESP ni boleh campur dgn apa2 air kegemaran, jus oren ke, strawberi ke tak kisah la air apa pun yg penting bukan yg berkafen.Cara pengambilan sama dengan Cinch Shake Mix 

Untuk kurus dengan lebih cepat saya sarankan anda minum Cinch Shake Mix. Saya mempunyai pengalaman ber diet dengan Cinch Shake, memang sedap dan hasilnya sangat best. Saya Berjaya menurunkan berat badan sebanyak 10 kgs dalam masa 3 bulan. Hingga kini saya masih amalkan minum Cinch Shake Mix setiap pagi waktu sarapan. Harga Pasaran Cinch Shake Mix adalah RM 173 & ESP Soy RM 150. Anda boleh dapatkan harga istimewa dari saya sekiranya berminat dengan produk ini.



Sekiranya anda berminat untuk mencuba suplemen Shaklee untuk turunkan berat badan hubungi saya atau wassap saya ke nombor 019 2422035
Cara Order:
Bayar ke akaun saya 7013090458 CIMB Bank – SURIA BT ABDUL MALIK. Sila kemukakan bukti slip pembayaran setelah bayaran di buat. Parcel akan dipos ke anda menggunakan Poslaju/GDex dlm masa 1-2 hari bekerja. Ref no akan diberikan ke pada sekiranya sudah dipos. Bagi customer di kawasan Banting dan sekitar boleh collect sendiri dari saya atau saya akan hantar kepada anda.

ISTIMEWA: Setiap pembelian SET KURUS SHAKLEE dari saya akan menerima FREE GIFT, Jadual makan & konsultasi percuma ekslusif untuk customer saya. 
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :