Sunday 21 December 2014

3 VITAMIN HEBAT UNTUK KULIT



Siapa yang tak nak kelihatan cantik? semua wanita pentingkan kecantikan betul tak? termasuk saya sendiri nak nampak cantik saya amalkan makan vitamin setiap hari. Vitamin membantu kita sentiasa kelihatan awet muda. Hihihi ye ke. Saya tak nak la kelihatan tua sebelum usia. Hari ni saya nak share apa yang saya amalkan setiap hari, saya amalkan makan ketiga2 vitamin yang hebat ini.


1. Vitamin C 500mg

1 tablet mengandungi 500 mg @ 7 setengah biji buah oren. 100mg vitamin C akan di lepaskan di dalam tubuh pada setiap 1 jam selama 5 jam tanpa henti. Vitamin C tidak boleh di hasilkan oleh badan kita. Kita perlu mengambilnya melalui pemakanan. Makan vitamin C setiap hari boleh merangsang pembentukan kolagen dimana kulit akan menjadi lebih anjal, cerah dan dapat menyekat pembentukan pigmen yang menyebabkan j jeragat. Tidak perlu suntik vitamin C yang memerlukan kos yang tinggi, Hanya amalkan makan vitamin C untuk mendapatkan kulit yang cantik. Untuk kulit yang cantik amalkan makan vitamin c sekurang-kurangnya 5-6 biji sehari, Harga pasaran RM 92.50 / 180 biji. Anda boleh dapatkan harga istimewa dari saya sekiranya berminat dengan produk ini.


2. Vitamin E Complex

Merupakan antioksida & antipenuaan yang hebat. Vitamin E Shaklee di perbuat dari minyak soya organik & minyak biji gandum yang kaya dengan Vitamin E. Ianya mengandungi 10 mg Selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E dan memelihara sel2 darah merah dan tisu2 otot. Vitamin E mampu memulihkan parut jerawat & jeragat dengan berkesan. Dos pengambilan hanya sebiji sehari untuk kulit yang bebas dari parut dan wajah yang kusam. Vitamin E juga boleh di jadikan masker untuk menghilangkan kesan “sun burn” dengan lebih ceapt. Harga pasaran vitamin E RM 149 / 120 biji untuk 4 bulan. Anda boleh dapatkan harga istimewa dari saya sekiranya berminat dengan produk ini.


3. B Complex

Mengandungi 8 jenis vitamin B, asid folik & biotin. Merupakan vitamin larut air yang mudah di singkirkan melalui sistem pencernaan. B complex berkesan untuk melegakan stress dan mencegah kelesuan. Dengan mengambil vitamin B setiap hari akan menbantu menaikkan seri wajah dari dalam. Dos pengambilamhanya sebiji sehari selepas makan. Harga pasaran yang RM 53.75 / 120 biji untuk 4 bulan. Anda boleh dapatkan harga istimewa dari saya sekiranya berminat dengan produk ini.


Ni gambar testimoni saya tanpa mekap. ada lah bedak powder sikit2..hihih..saya amalkan makan vitamin c SETIAP HARI untuk elak wajah saya dari kusam. Dulu kulit saya tak sekata & kusam. Tapi sejak saya amalkan ketiga2 vitamin ni tiada lagi masalah kulit kusam!


Sekiranya anda berminat untuk mencuba suplemen Shaklee, anda hubungi saya atau wassap saya ke nombor 019 2422035
Cara Order:

ISTIMEWA: Setiap pembelian SET KECANTIKAN dari saya akan menerima FREE GIFT, Jadual makan & konsultasi percuma ekslusif untuk customer saya.

Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :