Monday 29 December 2014

BAGAIMANA MINYAK IKAN MEMBANTU MENGURANGKAN SERANGAN ASTHMA



Pengambilan minyak ikan dapat mencegah penyakit asma terutama semasa kecil. Bagi mereka yang menghidap asma kronik, pengambilan dos tinggi minyak ikan dapat mengurangkan serangannya. Asma sukar / tidak boleh di ubati, tetapi asma boleh dikawal dengan cara mengurangkan serangan melalui pemakanan & penjagaan rapi. 

Minyak ikan mengandungi Omega 3 yang kaya dengan Asid Lemak Essential (EFA) dan Asid Docosahexanoic (DHA).Omega 3 inilah yang bertindak mencegah penyakit asma ketika kanak-kanak, serta dapat mengurangkan serangan bagi mereka yang menghidapinya.

Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan terbaik di dunia. Perbezaan utama dengan minyak ikan yang lain adalah Omega Guard Shaklee diproses dari bahan2 semulajadi dan telah menjalani kajian bertahun2 sebelum disahkan selamat digunakan.
Omega Guard tidak diekstrak dari hati minyak ikan yang mengandungi toksik berbahaya. Minyak ikan OmegaGuard dihasilkan daripada ikan yang tinggal dilautan dalam (deep ocean) dan air sejuk ianya mengandungi asid lemak tidak tepu yang tinggi.



Untuk harga istimewa , konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
019 2422035


Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :