Thursday 6 November 2014

KENAIKAN BONUS YG TAK DI DUGA

Assalamualaikum. Entry kali ni saya nak bebel pasal kenaikan bonus. menarik topik ni..hihihi..mcm biasa la pekerja swasta mcm saya ni kenaikan bonus tiap2 tahun mesti dapat. Walau tak banyak mana pun dapat saya tetap bersyukur. dah itu rezeki saya. terima je la kan..kalau naik sikit tu memang la sedihkan..
But since saya bisness Shaklee ni saya dah tak kisah sgt kenaikan bonus kt office tu (ecececeh berlagak) hehehe..tak de la mcm tu..at least kalau dpt sikit pun saya x la rasa stress sgt sbb saya dah ada bonus Shaklee!!. dan yg paling best of cos la bonus shaklee naik tiap2 bulan!!
best..best..
Actually saya start bisnes Shaklee ni pun saja suka2..nak buat side income je..dpt cover byr hutang pun ok la kan..bulan pertama starting jual shaklee saya dah dapat RM 500!!. Ya Allah happy sgt time tu. Sapa nak bagi RM 500 tu kan. mcm2 blh buat..then next month nya pulak bonus naik lagi RM 600..lepas tu naik lagi RM 1200, lepas tu naik lagi..naik lagi..setiap bulan mesti ada kenaikan..perggh!! mmg syiok..ni yang rasa semangat nak jual shaklee ni..hihii..bagi saya jual suplemen Shaklee ni senang, sbb semua orang perlukan suplemen,semua orang nak sihat. Saya pasti mesti ada ramai orang yg di luar sana nak sihat. Lagi2 produk Shaklee ni produk yang HOT. of cos la Hot kan, sbb suplemen Shaklee ni mesra alam dan semulajadi gitu..
Bulan ketiga saya bisnes Shaklee hingga la sekarang tiap2 bulan pasti ada dpt kenaikan bonus..4 angka tau!! bukan sikit.. Tak payah nak tggu hujung tahun dah..hehehe..That's why la, pada sesiapa yg nak buat side income yg mudah dan berbaloi perlu pilih bisnes Shaklee. Modal tak banyak pun,RM 65 je seumur hidup.
Tak perlu risau ada orang nak beli ke tidak. Pasti ada orang beli..yg penting kita usaha la..usaha yg mcamana tu?
senang je...rajin sharing pasal produk di fb/ blog, Doa sebanyak yg boleh. Usaha tanpa Doa memang zero la jawabnya..
hihhihi..
So if  berminat nk dpt kenaikan bonus tiap2 bulan, jom join saya bisnes Shaklee
mmg berbaloiiii..
Aya Suria
Pengedar Sah Shaklee
019 2422035.
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :