Monday 3 November 2014

INSTANT BREAKFAST UNTUK ANAK (BERKHASIAT & MENGEYANGKAN)

Saya seorang ibu yg bekerja. tiap2 pagi mmg x sempat nak wat breakfast utk ank2
(bkn x sempat, malas sikit kot) hihihii..
So sy beri ank2 sy minum mealshakes + milo tiap2 pagi..saya tak risau sbb ada 19 jenis vitamin dlm mealshakes ni..so dpt la ank2 bertahan sampai waktu rehat.
ank2 pun suka sbb mmg mengeyangkan!
sedap pulak tu.

3 sebab Utama kenapa saya pilih Meal Shakes Shaklee untuk anak saya?
1. Sumber protein berasaskan susu yang tinggi
Apabila Meal Shakes Shaklee dicampurkan dengan 1 cawan susu, ia membekalkan 15 gram sumber protein. Sumber Meal Shakes adalah daripada non-fat dry milk.
2. Tiasa bahan TIRUAN di dalam Meal Shakes Shaklee! Meal Shakes Shaklee adalah produk semulajadi. Tak ada baham pengawet. Selamat untuk anak2.
3. Takda sebarang vitamin sintetik di dalam Meal Shakes Shaklee.
Haaa..ni dia anak2 saya yg comel & sihat2 belaka. Apa rahsianya? Meal Shakes laaa...

Harga Pasaran RM 113 
Boleh bertahan 1-2 bulan.
Untuk order hubungi saya
Aya Suria
019 2422035
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :