Wednesday 8 October 2014

MASA DEPAN CERAH DENGAN SHAKLEE!

Assalamualaikum. Post kali ni saya exicited nak citer pasal recognition shaklee di Shah Alam Convention Center last month
(28/9/2014) Seronok rasanya bila di iktiraf oleh shaklee, usaha saya selama 10 bulan ber bisnes shaklee nampak hasilnya. walaupun hanya di iktiraf sebagai Supervisor saja tapi sgt2 bermakna bagi saya. Bila di raikan oleh shaklee di atas pentas terasa begitu di hargai. Bagi yg serius berbisnes macam saya ni rasa sangat seronok, harus la kan tak sia2 rasanya bila join shaklee ni.

Dalam shaklee ni saya nampak masa depan yang cerah sebab begitu banyak "reward" yang shaklee janji kan pada ahli2 nya yang berjaya. Dah la dpt bonus, di iktiraf & di raikan lagi. best sgt2..

ni baru rank supervisor, kalau dapat rank yg lebih tinggi lagi byk reward yg kita akan dapat. Cthnya car bonus, sponsor pergi bercuti dalam dan luar negara, dok hotel free, sepenuhnya ditaja shaklee!!. waaaa seronok!!!

Bila tgk senior2 & mentor2 yg dah berjaya naik pentas amik award lagi rasa semangat ni berkobar2..mereka berjaya dan dah senang lenang pun, dgn bisnes shaklee je. kalau mereka boleh berjaya kenapa tidak saya? nak seribu daya tak nak seribu dalih. Yang penting nak atau tak nak je. Sekali melangkah dah tak nak toleh2 belakang dah..jalan terusssss...dgn bisnes shaklee memang byk peluang yg kita boleh kejar.
peluang dapat car bonus,peluang bercuti free,peluang bonus 4-5 angka sebulan, peluang utk conference di oversea, isssh...mmg byk lah peluang yg ada.
Bagi sesiapa yg serius nak berbisnes online, pilih la shaklee!. sbb memang tersangat la mudah..semuanya di hujung jari je. ada facebook,ada intagram,ada blog gunakan sepenuhnya. Daripada kita kita dok update pasal diri sendiri,dok citer itu ini, lebih baik kita berbisnes. tak gitu? kita gunakan media sosial dgn sebaik2 nya utk ubah cara hidup kita. sape lagi nak ubah kalau bukan diri sendiri.

Bisnes shaklee ni tak la begitu memenatkan ..ni pengalaman saya sendiri..walaupun saya sibuk bekerja tapi masih sempat buat side income 4 angka sebulan hanya dgn bisnes shaklee.  Apatah lah lagi bagi suri rumah, lagi senang nak bisnes full time dari rumah. tak tau nak start bisnes? tak nampak jalan? tak de guide line? tu sume tak payah di risaukan sbb shaklee ada mentor2 yg hebat untuk membimbing.  kami semua bekerja secara berkumpulan. tolong sesama sendiri, tak fikir untung sendiri. kita bisnes sama2,
memang bessst. nak join group saya? jom!
masa depan anda pasti cerah dgn shaklee!
hubungi saya 019 2422035, saya sedia membantu!

ni gambar time recognition last month. best!
ada mkn free lagi..hehehe..


Bersama sis Lia great mentor!

bersama Presiden Shaklee USA




my hubby berselfie! hehehe












Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :