Tuesday 16 September 2014

NAK JADI AHLI SHAKLEE?

Assalamualaikum,

"Jadi ahli Shaklee? nak buat apa, bukan nak bisnes pun..tak minat lah "

Hmmm...ayat ni biasa saya dengar dari pengguna2 Shaklee. kadang2 bila saya ajak mereka untuk join jadi ahli shaklee masing-masing tak berminat. "Tak perlu kot" katanya. Tapi harga ahli nak pulak..hihihihi (jangan mare).Jangan salah faham ye, jadi ahli ni tak semestinya kena "berbisnes"semata-mata. Sebenarnya banyak faedah yang kita dapat kalau kita join jadi ahli shaklee.

Kepada pengguna setia produk Shaklee kebanyakannya beli shaklee ni untuk "makan sendiri' je. So pada fikiran mereka tak perlu la mereka jadi ahli. Sememangnya saya sangat2 galakkan pengguna2 setia shaklee menjadi ahli. Sebab apa ye?

1. JIMAT


  • Dengan menjadi ahli, u all boleh beli harga dengan harga 20%-30% lebih murah. Contohnya produk berharga RM 124 u all dapat beli dengan harga RM 99.Berapa beza tu? RM 25!! byk tu..lagi mahal produk yg u all beli lagi byk perbezaan harga (20% - 30% banyak tu beza). Tak payah dah dok sibuk2 & pening kepala survey harga sana sini nak harga murah. 
2.  MENGUNTUNGKAN
  • Sebab apa saya kata menguntungkan? hmmm..vitamin ni kita makan2 tiap2 hari, cukup bulan mesti habis kan. pas tu mesti nak beli lagi. lebih2 lagi bagi pengguna setia shakle yang dah tentu2 beli tiap2 bulan. Sampai bila u all nak "untung" kan pengedar? untuk pengetahuan u all,pengedar Shaklee TIDAK DI BENARKAN sekali2 menjual harga ahli pada customer yang bukan ahli. Cos harga ahli terlalu beza la murahnya dari harga runcit. If nak tahu harga ahli kena la jadi ahli, u all juga yang untung. Sbb apa untung? contonhnya la kan u all beli BANYAK produk pada satu masa (belikan utk mak pak, adik beradik, sedara mara), u all akan dapat CASH BALIK  (BONUS) dari setiap pembelian yang u all beli. Setiap produk ada "point" tersendiri . Setiap point tu ada nilai $$$ dalam bentuk cash / bonus. Terus masuk akaun bank tau. Cash tu, bukan voucher ke apa ke. untung ke tidak? untung kan...haaa fikir2 kan la ye..
3. MUDAH
  • Sebab apa saya kata mudah? if kita register ahli kita boleh beli sendiri secara online. Kita akan di beri ID / password. So kita boleh la LOG IN WEBSITE SHAKLEE sendiri. Boleh pilih2 sendiri produk dalam tu, boleh tahu harga ahli yang "BEZA MURAH" tu hehee. Order je dari online, pilih2 mana berkenan, bayar online, isi alamat dah siap!!. Shaklee akan direct hantar depan pintu. Tak yah nak dok tunggu pengedar2 yg kdg2 kehabisan stok tu..hihihi..

4. PELBAGAI INSENTIF/GANJARAN MENARIK DARI SHAKLEE
  • Yang ni untuk yang serius nak berbisnes dengan shaklee. Pengalaman saya selama 4 bulan jadi ahli shaklee memang besssst. Saya boleh buat side income 4 angka tiap2 bulan (yang di pangggil "cash bonus") actually sama aje utk ahli yg beli untuk mkn sendiri, u all dapat juga bonus tapi tak la "semeriah" yang serius / afktif dalam shaklee. Apa yg seronoknya bisnes Shaklee ni...ish byk...dapat ramai kawan, dapat belajar byk ttg produk shaklee, dapat join bengkel anjuran shaklee, dapat personal bonus insentif, dapat hadiah kereta,dapat pakej melancong, dapat pakej umrah, dapat naik pangkat, eh..byk la..nak tahu lebih lanjut boleh contact saya kalau berminat nak berbisnes shaklee (yg serius je tau). Yang nak jadi ahli untuk saja2 "makan sendiri"  pun boleh daftar dengan saya. Tak mahal pun RM 75 SEUMUR HIDUP (Termasuk member kit) . Jangan fikir rugi keluarkan duit RM 75 tu, fikir untung jangka masa panjang. Ha..Kalau beli produk bernilai RM 680 automatik dah jadi ahli. Sesiapa yang register ahli dengan saya memang saya akan guide dan berikan konsultasi yang terbaik buat u all. PASTI TAK MENYESAL.

Sebarang pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
https://www.facebook.com/aya.suria




Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :