Tuesday 16 September 2014

APA BESTNYA BISNES SHAKLEE NI?

Assalamualaikum. Shaklee oh Shaklee..bersyukur saya di temukan dengan Shaklee. Produknya bagus berkualiti dan mesra alam. Waah..mcm bodek je..kih..kih..eh idoklah i serius ikhlas dari hati tau.
Actually saya nak sharing dengan uolls kenapa saya suka sangat bisnes Shaklee ni.
Sebelum ni saya tak pernah serius dalam mana bisnes pun, tapi sejak "bertemu" dengan shaklee hati saya telah terpaut. Kenapa ye? meh saya kongsi sikit.

1. Tuai Hasil dari Bonus Shaklee



  • op kos yang ni saya suka!! tiap2 bulan bonus shaklee confirm dapat punya. ada sales ada la bonus kan, bukan bonus tu datang bergolek..adat berniaga, ada sales ada la untungnya. Tapi yang suka bonus shaklee ni dapat cash! shaklee kredit terus dalam akaun bank kita. yang besnya time tengah2 bulan tu. time sesak!! hahaha..alhamdulillah dengan bonus shaklee dapat la gak saya shoping menyopink..hehehe..yg seronoknya dapat spend duit untuk pergi bercuti, selain tu dapat la menyimpan dan paling penting dapat bagi kat mak duit lebih, Syukurrr..

2.  Dapat kenalan, kawan baru yang POSITIF
  • Memang adat la, kalau kita dah berbisnes ni mesti ada je yang ada perasaan PHD. Jangan tak percaya ada juga yang menjauhkan diri bila tahu saya jual produk kesihatan. Tak tahu la kenapa, mungkin sebab diorang takut saya paksa diorang beli kot huhuhu..tapi saya tak kisah dah, if nak unfren saya pun saya redha, sebab saya percaya, Allah akan gantikan dengan kawan yang baru lebih bagus dari sebelumnya. Daaaan..memang terbukti Allah telah beri saya kenalan2 dan kawan baru dari keluarga shaklee yang sentiasa berfikiran positif . Orang cakap nak jadi orang yg positif kena la berkawan dengan orang yg positif juga, baru lah aura tu serap masuk dalam badan kita. Secara tak langsung kita pun akan jadi seorang yang positif. yang negatif tak nak..byk penyakit, syuh syuh g jauh2..hhuhuhu.. 

3. Dapat banyak ilmu & jadi doktor tak bertauliah.
  • Yang ni kelakar..hhihihi..boleh pulak jadi doktor ye. hahaa. Maksud saya, sejak berbisnes shaklee ni saya makin rajin membaca tentang perihal menjaga kesihatan diri. Tentang tips2 kesihatan, tentang produk2 kesihatan. Memang best lah.. kalau dulu memang tak tahu langsung pasal vitamin larut lemak ke vitamin larut air ke. And now bila dah jadi pengedar produk kesihatan ni kena lah tahu serba sedikit pasal produk kan..tak kan nak jadi pengedar yang tak berilmu. main juaaal je, tapi tak tahu ap2 tentnag produk. Sebab tu saya mesti latih diri ni rajin membaca, dan sekarang membaca tu dah jadi habit. Seronok tau bila kita tahu pasal ilmu kesihatan ni. apa yang boleh makan, apa yang tak boleh makan, cara makan suplemen yg betul. mcmana nak jaga kesihatan dengan baik. kan dah mcm doktor tu kan? kikikiki..
Ermm actually byk lagi yg best bisnes shaklee ni. tapi utk kali ni saya kongsi setakat ni je dulu jari dh penat menaip..huhuhu..jumpa lagi di laim entri ye! berminat nak join ahli Shaklee blh hubungi saya.








Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :