Friday 4 September 2015

UNIKNYA VITAMIN SHAKLEE UNTUK RANCANG KEHAMILAN






Assalamualaikum.

Sedang rancang untuk hamil? dah pernah cuba makan vitamin? saya percaya pelbagai usaha yang di lakukan untuk dapatkan zuriat. Mungkin ada kalangan you all yang sedang amalkan makan vitamin untuk rancang kehamilan. Atau jika you all baru bermula untuk amalkan vitamin saya sarankan you all cuba vitamin dari Shaklee. Alhamdulillah ramai2 yang berjaya hamil setelah consume SET KESUBURAN Shaklee dengan IzinNYA.

Testimoni berjaya KLIK SINI

Perbezaan & Keunikan Vitamin Shaklee berbanding jenama lain adalah kerana Shaklee sentiasa Selamat, Mesra Alam & Semulajadi. Tidak berbahaya jika di ambil dalam jangka masa yang panjang. 

Berikut adalah antara keunikan produk vitamin Shaklee untuk kesuburan / rancang kehamilan:


ESP SOY Protien
-Non-GMO soy (tidak diubahsuai secara genetik) protein berasaskan tumbuhan yang memastikan kacang soya bebas daripada kacang soya yang diubahsuai secara genetik.
- air digunakan untuk mencuci bagi mengekalkan bahan penting seperti isoflavones, genistein dan daidzen untuk memberikan kebaikan keseluruhan soya.
- Rendah indeks glisemik untuk membantu mengekalkan anda bertenaga berjam-jam lamanya.
- baik untuk hormon kerana kacang soya satu-satunya tumbuhan kaya dengan isoflavones yang fungsinya bersamaan hormon wanita.

B-COMPLEX
-mempunyai penyaluran zat makanan berpaten untuk meningkatkan penyerapan nutrient penting iaitu asid folik. Jumlah asid folik yang meencukupi di dalam diet wanita terbukti dapat mengurangkan risiko melahirkan anak terencat akal atau masalah kecacatan saraf tunjang.
-meredakan senggugut – baik untuk masalah PMS, meredakan kerisauan, keresahan dan masalah penghadaman terutamanya mereka yang mengambil ubat hormone dan ubat tahan sakit.

Vitamin E
- Mengandungi 10mg selenium dan diekstrak daripada d-alpha-tocopheryl, d-alpha-tocopherol.
- Mempertingkatkan kemampuan reproduktif – para lelaki yang mengambil 600IU-800IU vitamin E mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

Zink
-Lengkap dengan kalsium dan ekstrak alfalfa untuk menghasilkan zink yang mudah diserap oleh tubuh badan.
-zink memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki. Kekurangan zink mengakibatkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, impoten, kiraan sperma yang rendah, kemerosotan seksual, penuaan pra-matang dan gugur rambut.

GLA Complex
-diekstrak daripada borage oil. Ianya digabungkan dengan sunflower oil dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.
-mengawal selia estrogen dan testosterone – GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormone lelaki dan wanita, memperbaiki symptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

Alfalfa Complex
- Merupakan pusat pengumpulan segala zat. Akar tunjang sedalam 6 meter ke dalam tanah mampu untuk menyerap segala nutrien, zat dan mineral.
- Merupakan satu formula Shaklee Signature yang asalnya dibangunkan oleh Dr SHaklee pada tahun 1950-an.
-Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakan penyakit.


Harga  Runcit SET KESUBURAN RM 532 / SET.| Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan harga @ promosi dan konsultasi produk. Call / wassap 019 2422035

Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :