Tuesday 11 August 2015

VITAMIN KEHAMILAN - RASA BERTENAGA & MENCEGAH MORNING SICKNESS



Anda sedang hamil & morning sickness?
dapatkan set kehamilan YES PACK Shaklee yang super jimat!

Manfaat Vitamin2 berikut pada ibu hamil

Energy Soy Protein ~Ianya sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel2 tisu ,hormon dan enzim di dalam tubuh.Sangat diperlukan oleh wanita yang hamil, ia penting untuk pembentukan kuku,rambut dan kulit.Esp juga memberikan ibu tenaga dimana bagi mereka yang mengalami morning sickness yang agak teruk. 

Multivitamin(Vita-lea) ~mengandungi 12 vitamin dan 7 galian dan ianya lengkap dengan iron formula.Iron formula sangat penting bagi ibu yang mengadung dan menyusukan anaknya.Kekurangan iron boleh membuatkan si ibu lemah,mudah nak pitam atau pengsan,Hb rendah dan sentiasa kelihatan pucat lesu.

B Complex ~Lengkap dengan 8 jenis vitamin B. B complex Shaklee mengandungi Folic acid,Biotin yang sangat penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon .Vitamin B dikatakan sangat penting untuk pembentukan tulang tengkorak anak di dalam kandungan.

Vitamin C(Sustaine Realese Vita-C) ~ Ibu hamil perlukan vitamin C untuk meningkatkan imunisasi badan sewaktu hamil. Mencegah ibu terkena penyakit seperti demam dan selsema. Di samping itu Vitamin C membantu mencantikkan kulit ibudan byai dalam kandungan.

Omega -3(Omega Guard) ~Ianya sangat penting dalam membantu pembentukan otak bayi dari peringkat awal pembentukan.Mengandungi DHA yang sangat penting untuk otak.Ianya juga membnatu memecahkan lemak di dalam tubuh kita.Jadi ia membantu ibu mengawal berat badan ketika mengandung.
Ostematrik Kalsium ~Kalsium sangat penting untuk pembinaan sel dan pembentukan tulang bayi.Kalsium penting untuk darah membeku dengan sempurna.membaiki ransangan urat saraf,mengelakkan kekejangan otot,sakit pinggang,lenguh-lenguh dan kebas kaki/tangan terutama bagi ibu mengandung serta kalsium juga penting untuk menstabilkan denyutan jantung dan tekanan darah tinggi.

Harga satu set Kehamilan Yes Pack RM 582 (sebelum diskaun). Untuk dapatkan harga lebih murah anda di alu2kan menjadi ahli Shaklee. Yuran keahlian hanya 79.50 seumur hidup.
Berminat hubungi saya 019 2422035 Aya suria
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :