Friday, 28 August 2015

MERDEKA!!

Merdeka!! haha semangat sungguh anak2 cuya nak sambut merdeka. 31 ogos isnin depan nak oiii...eh next week kan public so sekolah sambut awal lah kan.Happy bila tengok anak2 happy. padahal mereka tak tahu sangat pun apa tu merdeka. yg mereka tahu seronok je. macam kita kecik2 dulu.

Oh ye, tq pada my fren lily sebab sudi jahitkan sampin dan selendang untuk ilham dan kasih. jasa mu tetap di kenang. i memang tak reti jahit..hihiihi Kasih pakai selendang bendera tu, dia kata dah macam Master. hahaa..ibu tak master lagi adik berangan jadi master eik. haha tak pe pasang impian dulu moga2 jadi kenyataan. k lah. sampai sini je nak tulis. selamat hari merdeka untuk semua rakyat Malaysia. Merdeka! Merdeka!




Post a Comment