Sunday 30 August 2015

BERAPA BERAT SAYA SEKARANG?

Jeng3...berapa berat saya sekarang ye.
haha actually saya pum tak sure berapa berat saya sekarang. last timbang 4-5 bulan lepas kot. after diet dengan shaklee 10 kgs lost. dari 68 kgs turun ke 58 kgs.
Sekarang tak tau dah berapa berat. after raya aritu takut gak berat badan naik. maklum lah makan macam2 time raya.hihihi
tapi rasanya2 berat tak naik kot. sebab seluar jins still longgar lagi..gigih makan suplemen takut berat badan naik. tpi rendang ku bedal jugak..haha
semalam g econsave nampak la penimbang ni. nak timbang takut wei..haha rasanya orang perempuan memang gini kot. takut nak terima kenyataan. hahaha..last2 tak jadi timbang, biar la ia menjadi misteri. as long as badan masih rasa ringan dan selesa means tak naik la berat tu...kih kih..
that why saya still setia consume shaklee selain berat badan menten nampak awet muda gitu. hehehe..
ok lah nak jalan2 p morib. bawa anak2 jalan. nak order Shaklee roger2 la ye. byeee
0192422035
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :