Friday 10 July 2015

TEAM SUCCESS - MUDAHNYA DAPAT BONUS SHAKLEE!

Salam 22 Ramadhan.

Pejam celik pejam celik lagi 9 hari lagi kita nak raya. Actuallay belum ada apa2 persiapan lagi yang di buat kuih raya pun tak cari lagi ni..huhu..kebetulan raya tahun ni jatuh tengah bulan, time "kekeringan" duit belum gaji lah tu..uwaaaa!! Mujur lah saya ada side income dengan Shaklee. Bonus Shaklee biasanya pada 15hb setiap bulan, so tak de la risau sangat bila gaji lambat. Kan kan..kita mestilah bijak atur kewangan Shaklee ni kira bisnes sampingan je, orang kata sebagai "backup" mana tahu kan dengan zaman gawat ni macam2 boleh jadi. So kena lah bijak merancang dari sekarang.

Cerita pasal bonus Shaklee, entry kali ni saya nak kongsi tentang bonus anak2 bisnes  @ downline saya. Bagaimana mudahnnya bisnes Shaklee. Mudahnya peroleh bonus Shaklee walaupun hanya jual kat saudara mara dan tanpa marketing yang gila2. hihiihi Actually anak bisnes saya ramai la juga, ada yang serius berbisnes ada yang tak berapa serius bisnes, tapi bonus tetap masuk tiap2 bulan. Ada yang dapat bonus 2 angka, 3 angka,4 angka Insha Allah. Paling best yang tak berbisnes pun layak dapat bonus tau camner tu? Just jadi ahli beli produk Shaklee dan layak dapat bonus tau. Direct di kreditkan masuk dalam bank kita.  Even dapat 2 angka kira Alhamdulillah..boleh buat isi minyak kereta..hihi...tu baru bonus Shaklee bagi, belum lagi untung runcit. memang bessst....

Ha ni dia antara anak2 bisnes saya yang konsisten sales setiap bulan. Saya dah anggap mereka seperti keluarga saya sendiri. dan saya percayakan mereka. Saya sentiasa doakan kejayaan mereka dalam bisnes Shaklee ni. Yang ini untuk pencapaian mereka bulan lepas.



Puan Intan
Merupakan suri rumah, belia mempunyai cita2 yang  tinggi untuk berjaya dalam bisnes Shaklee.
Saya kagum dengan semangat beliau kerana saya nampak usahanya untuk berjaya dalam bisnes Shaklee ni.Walaupun beliau hanya suri rumah tapi beliau dapat income tiap2 bulan hanya dengan Shaklee.Saya doakan beliau tetap bersemangat & berjaya dalam bisnes Shaklee ni. 


Puan Pozih merupakan anak bisnes saya yang juga konsisten dapat bonus setiap bulan. Beliau bisnes Shaklee hanya untuk saudara mara & kawan2 terdekat Tak la serius sangat berbisnes (macam saya dah kira serius..hihih) tapi still dapat buat income dengan Shaklee. Untungkan jadi ahli Shaklee even beli & guna produk sendiri pun still layak nikmati bonus cash setiap bulan. Saya doakan Puan Pozih
akan serius dalam bisnes ni satu hari nanti. Mana tahu boleh dapat 4-5 angka sebulan. Tak mustahil kan ;)

Puan Murni
Puan Murni juga merupakan suri rumah. Anak bisnes saya yang rajin simpan stok..hihihi lagi2 time promosi memang beliau akan buat stok, harga tengah murah mestilah borong next time if promosi dah habis boleh di jual dengan harga biasa. Kan untung..haha memang bijak anak bisnes saya yang sorang ni. Sebab tu tiap2 bulan beliau mesti dapat bonus dari Shaklee Stock sangat3 penting untuk tarik Customer. Jika ada stok pasti akan ada pembeli. So kira tindakan beliau buat stock sangat bijak kan, Saya doakan stok2 beliau cepat habis dan semoga beliau berjaya dalam bisnes Shaklee ini. 

Puan As
Puan As tinggal nun di Kota Kinabalu Sabah. Beliau merupakan "cucu bisnes" saya iaitu anak  bisnes Puan Murni. walaupun beliau tinggal jauh nun di Sabah, tapi kami selalu berhubung melalui whatsup. Beliau sangat lah ramah walaupun sebelum ni saya tak pernah kenal dengan beliau, hanya saling mengenali selepas beliau mendaftar ahli dengan saya. Beliau juga akftif jual Shaklee kepada kawan2 & sedara mara. Saya doakan beliau terus maju dalam bisnes Shaklee. Biar bermula dari bonus kecil, insha Allah jika konsisten dan tidak putus asa pasti akan dapat bonus yang lebih besar. 

Puan Sairah
Merupakan regular customer saya. Tapi sekarang beliau dah menyertai keluarga Shaklee bersama saya. baru sahaja mendaftar ahli pada bulan lepas. Tapi Puan Sairah tidak bisnes Shaklee, just pengguna setia Shaklee Tindakan Puan Sairah mendaftar ahli sangat lah bijak. Dengan pembelian
YES PACK (promosi Mei-oct 2015) dengan automatiknya Puan Sairah layak mendapat bonus / cash bacck dari Shaklee. Dapat free vitamin lagi. Untung kan…Saya doakan beliau sentiasa sihat dengan mengamalkan vitamin Shaklee.So jika anda sememangnya pengguna setia Shaklee, saya sarankan anda mendaftar ahli Shaklee untuk mendaptkan keistimewaan yang di beri Shaklee.

Anda boleh hubunngi saya jika ingin mendaftar keahlian. (yuran seumur hidup hanya RM 79.50)
Ok cukup untuk hari ni. Next Entr saya akan kongsi cerita untuk anak2 bisnes saya yang lain.
See u next entry =)
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :