Thursday 25 June 2015

SURI RUMAH JUAL SHAKLEE??

Suri rumah jual shaklee?

eh apa salahnya kan..kawan2 shaklee saya banyak yang suri rumah sepenuh masa.
semuanya berjaya dalam shaklee, malah lebih berjaya lagi. Bukan setakant 4 angka, 5 angka pun boleh dapat dalam sebulan. kalau dulu nak beli apa2 kena minta duit suami  even nak beli mainan anak pun tapi sekarang tak bergantung dengan suami dah, anak2 minta apa2 dengan rileksnya belikan..huhuhu..kalah saya yang bekerja ni.

Suri rumah memang bizy. itu saya akui, tapi rasanya sibuk2 pun masih sempat online FB kot. hihihi..so apa kata manfaatkan masa beronline tu dengan bisnes. sekarang ni bisnes di hujung jari tak perlu modal pun. daripada online kosong kita online jual shaklee. kan masyuukkkk...

Nak bisnes, malu kena tolak tepi lah. cari rezeki kaaaan..
kalau rasa SERIUS nak bisnes Shaklee , cari saya. Insha Allah saya akan tolong.
Call / wassap saya Pn.Suria 019 2422035

Award sepanjang setahun saya binses Shaklee (Ini bisnes sampingan je tau..dahdapat pengiktirafan gini.
bayangkan kalau buat  bisnes full time??

Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :