Wednesday, 10 June 2015

LANGKAH PENCEGAHAN SAKIT JANTUNG & STROK



Assalamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia
Entry kali ni saya nak berkongsi tentang Vitamin E, memandangkan bulan ni promosi vitamin E so kita cerita pasai vitamin E.

Saya nak tanya. Dalam sehari, adakah korang mengambil vitamin E dengan cukup?
apa yang korang makan untuk dapatkan nutrisi Vitamin E dalam badan? Kalau nak tahu dalam sehari kita perlukan 400 IU vitamin E. untuk dapatkan 400IU vitamin E seseorang perlu ambil makanan berikut untuk sel2 sihat & melawan radikal bebas. (1kg biji gandum, 500 ml minyak sunflower, 8kg bayam, 500g badam) fuyooo banyak nya nak kena makan, tak terlarat nak makan semua tu dalam sehari.

Jaaaadi, untuk memudahkan kita Shaklee dah sediakan vitamin E berbentuk kapsul, mudah di telan, selamat serta semulajadi 1 kapul vitamin E Shaklee = 400IU iaitu bersamaan 1kg biji gandum, 500 ml minyak sunflower, 8kg bayam, 500g badam kan senang!! Tak perlu nak makan 1 kg biji gandum sehari. Pengsaaan..hahaha.. Dos pengambilan vitamin E, jika untuk pemeliharaan kesihatan 1 kapsul sehari cukup lah (selepas makan) untuk antipenuaan & kesuburan 2 kapsul sehari - makan 1 kaspul setiap kali untuk menentang kanser & mengurangkan parut 2 kali sehari - makan 2 kapsul setiap kali

Kalau tak sakit buat apa nak makan vitamin E? haaa korang perlu tahu ada kajian yang di lakukan oleh
University Harvard dengan mengamalkan vitamin E dapat mengurangkan risiko penyakit Jantung hampir 41% dan strok 33%. So sebagai langkah pencegahan better amalkan vitamin E dari sekarang.Pastikan makan vitamin E mengikut dos yang di tetapkan ye.

Bonus: Tambahan Selenium dalam vitamin E shaklee boleh meningkatkan kualiti air mani.

Bulan June promosi Vitamin E. Hubungi saya untuk pertanyaan harga promosi & konsultasi produk Shaklee call/ wassap 019 2422035 (Pn Suria)

Post a Comment