Friday 10 April 2015

PENGGUNA2 SHAKLEE 5 SEBAB PENTING KENAPA PERLU DAFTAR SEBAGAI AHLI





Assalamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia
Anda pengguna Shaklee? Kerap beli Shaklee tapi masih tak daftar ahli. Saya suka sarankan customer2 saya untuk daftar ahli Shaklee, sebab bagi saya satu kerugian kalau makan produk Shaklee tapi tak register ahli. Kenapa perlu register ahli? apa faedahnya? Just nak makan sendiri rasanya tak perlu kot nak jadi ahli Baik lah, kali ini biar saya terangkan kenapa saya sarankan customer saya register keahlian Shaklee. Walaupun tiada niat nak berniaga tapi uoll PERLU register Ahli.

5 Sebab PENTING
(Khususnya bagi yang hanya nak makan sendiri, means beli Shaklee bukan kerana ingin berbisnes)


1. Dapat beli produk Shaklee dengan harga ahli. Perbezaan harga ahli & bukan ahli sebanyak  5%-20% daripada harga pasaran. Contonya produk berharga RM 173 jika beli dengan harga ahli hanya RM 146 (perbezaan harga sebanyak RM 27!) JIMATKAN?

2. Cash back / pulangan tunai. Macamana pulak tu? Ok, katalah pada sesuatu masa uall beli produk Shakleee dengan kuantiti yang banyak, belikan maka ayah kawan2, jiran2, secara autoamtik uoll dah boleh dapat balik pulangan tunai dalam bentuk bonus selalunya ia akan di kreditkan terus ke dalam akaun bank uoll. Pembelian minimum sebanyak RM 400++ saja (bersamaan 150 point MIN ) & secara automatiknya uoll dah layak dapat bonus. Jika uoll tak nak jadi member is okay, bonus tu automatik akak terus masuk akaun pengedar (iaitu saya lah..hihihi) kan rugi…


3. Layak menikmati harga promosi setiap bulan. Kalau dah jadi member Shaklee off cozlah member Shakle yang paling BERTUAH! Beli promosi produk dengan harga ahli tersangat2 lah JIMAT! 

4. Jika daftar ahli dengan saya, uoll tak perlu susah payah order barang dari Shaklee. Uoll boleh order melalui saya sahaja. Dam menariknya uoll berpeluang dapat Free Gift bagi pembelian dari saya. Bestkan!

5. Peluang untuk buat Side Income dengan bisnes Shaklee. Shaklee menawarkan banyak PELUANG kepada ahli2 yang serius nak berbisnes. Antaranya tawaran 3 C  (Cash, Car bonus, Convention) yang ini saya akan terangkan lebih lanjut di entry yang lain.



Jadi, ingin register ahli sekarang? Hubungi saya & saya akan uruskannya. Yuran Pendaftarn
hanya RM 79.50 SEUMUR HIDUP! . Jika ada sebarang pertanyaa just hubungi saya di talian 019 2422035 (call /wassap) atau singgah facebook saya Aya Suria


Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :