Wednesday 15 April 2015

EXCLUSIVE DINNER JUTAWAN SHAKLEE


Assalamualaikum

Throwback ----> saya nak kongsi kegembiraan saya di atas jemputan Dinner Exclusive oleh Group Jutawan Shaklee pada 7 Mac 2015 tempohari. Satu pengiktirafan bagi kami SID yang baru nak meningkat naik. Terima Kasih seikhlas hati kepada Penaung Group Jutawan Shaklee PM Shareeza kerana sudi beri ganjaran di atas segala usaha kami yang tak seberapa ni. Paling seronok bila dapat Door gift & lucky draw. Rasa berbaloi sangat hasil usaha saya dalam bisnes Shaklee ni. Dah la dapat bonus lepas tu dapat lagi pergi dinner exclusive memang puas hati lah! Hihihi..bulan May ni ada lagi jemputan dinner exclusive saya nak pastikan saya di jemput lagi untuk menghadiri dinner yang exclusive !! dan saya nak bawa anak bisnes saya sekali Team Sukses bersama2 saya. Insha Allah.







Bersama President Master Jutawan Pn Shareeza






Dapat Lucky Draw bestt!





My "Ilham"

Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :