Friday 20 March 2015

TESTIMONI SAYA DAN ESP (^_^)







Hi
Salam Jumaat. Macam biasa hari ni saya nak kongsi lagi testimoni dengan uolls
Kali ni testimoni saya sendiri tentang ESP. Yes saya ialah pengguna tegar produk Shaklee but not for ESP. Actually pernah la jugaa consume ESP masa time mula2 kenal Shaklee tapi cuma sekejap je on off minum sebab tak berapa suka rasa soya ESP tu, lepas tu saya bertukar kepada sumber protein yang lebih berkesan untuk diet (Cinch Shake Mix). Balance ESP tu saya jadikan Masker. Result nya memang best pada kulit. But ESP effect tu rasa dari luaran je la, not from inside hihihi..

Nak di jadikan cerita bulan ni adalah promotion ESP, so banyaklah testimoni2 tentang ESP yang di kongsi oleh rakan2 Shaklee .Bila tengok perubahan2 yang MENAKJUBKAN pada mereka yang amalkan ESPmembuatkan saya rasa nak start minum ESP semula. So first week Mac saya start la minum ESP secara konsisten setiap hari, nak hilangkan rasa loya soya tu saya mix kan dengan Cinch Shake or Tamar KoKo..baru sedap!!. Now dah masuk 3rd week saya minum ESP secara konsisten rupanya memang bessst!! Setiap pagi bangun kulit muka tak rasa berminyak, kulit ni rasa lembab2 je
pas tu terasa kulit ni anjal & kenyal2..hihiih..patut la saya tengok rakan2 Shaklee saya yang minum ESP semuanya cantik2 belaka, nampak muda kulit pun cantik. Bila di tanya berapa lama mereka minum ESP,ada yang dah 3 tahun, 5 tahun pun ada..woooww! Patut la cantik kulit diorang. Cuba bayangkan kalau saya KONSISTEN minum ESP setiap hari. Perghhh!! Mesti kulit saya putih gebass gebuss hihihi.. kalau nak tahu kulit saya ni jenis cepat kusam. Sel2 Kulit kita ni akan sentiasa bertukar, bukan sentiasa elok je. setiap hari mesti ada sel2 kulit yang mati. Sebab tu kadang tumbuh jerawat lah, berminyak lah, kusam lah.  Kulit kusam ni terjadi di sebabkan sel kulit mati. Sel kulit kita biasanya akan berganti pada setiap 28 hari / 3 minggu. Sel kulit mati selalunya terjadi sebab badan kita kekurangan Protein untuk menyingkirkan sel2 mati tu,  bila kurang protein makin lama sel mati semakin tebal & menyebabkan wajah nampak gelap, kusam & berminyak! haaa sebab tu penting nya ambil protein setiap hari.

Haaa ni dia gambar testimoni saya after dekat 3 weeks minum ESP. Baru je snap gambar ni
panas2 lagi tau..ni tanpa mekap tau, no edit2..muka suci gitew..hahha amacam ok tak kulit saya..ni baru few weeks..kalau bertahun? bayaaangkaaan.....hihihi..



Dan yang ni  testimoni rakan2 Shaklee saya yang mengamalkan ESP. Amacam? Cantik tak diaorang? 









Harga pasaran  ESP Soy protein RM 150 (harga pasaran). Bulan Mac ni promosi ESP! yeay!  
Beli ESP 6 tong PERCUMA satu tong! dapat lagi free keahlian. Memang best!
Hubungi saya (Puan Ay Suria - 0192422035



Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :