Wednesday 11 March 2015

KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE?


Assalamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia
Saya juga adalah pengguna tegar suplemen Shaklee. Kenapa saya suka produk Shaklee?
sudah tentu kerana produk Shaklee sentiasa SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI.

Saya bermula consume Shaklee sejak Januari 2013. Dan sekarang dah setahun lebih
saya masih amalkan produk Shaklee. Apa yang saya dapat?Alhamdulillah kesihatan makin baik, berat badan pun maintain. Saya ni jenis berat badan yang mudah sangat naik macam di pam2..maklum lah keturunan..hihih..so perlu untuk saya jaga badan saya supaya tak makin gemuk & bertambah gemuk. Walaupun susah nak kurus macam anak dara dulu tapi kira ok lah dapat turunkan berat badan sikit & maintain. Kalau nak tahu dulu saya ni suka bertukar2 makan sesuatu produk. Baru makan kejap dah tukar produk lain, pas tu boleh claim produk tu tak bagus. huhuhuh.But after saya jumpa Shaklee saya ubah cara pemikiran saya. Saya cuba konsisten & istiqamah consume satu produk saja dalam satu masa. Untuk percubaan pertama saya konsisten selama 3 bulan, kemudian rasa ada macam perubahan sikit, so saya extend lagi 3 bulan, dan nampak perubahan lain..lama2 saya dah makin sayang nak tinggalkan produk Shaklee kerana Shaklee mengubah segalanya.hihihi..
Untuk u all yang baru first time nak diet dengan suplemen Shaklee, saya nasihatkan supaya bersabar hendaknya. Jangan dok di sebabkan result yang cepat duit habis melayang. Mana tak nya, belum pun habis satu produk, lompat cuba produk lain. Kalau cam tu mana nak nampak hasilnya. Berminat nak diet dengan Shaklee hubungi saya, Insha Allah saya boleh bantu (^_^)

Eh, jom tengok video tranformasi saya "Setahun Bersama Shaklee"
Selamat menonton!

ayasuria


019 2422035
https://www.facebook.com/aya.suria


Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :