Wednesday 19 November 2014

HILANG 7 KGS DALAM SEBULAN!

Assalamualaikum.

kali ini saya nak kongsi testimoni dari customer saya yang mengamalkan suplemen shaklee untuk kurus. Customer saya ni baru je consume produk shaklee. Baru je sebulan. Alhamdulillah after sebulan berat badan beliau lost 7 kgs!!
Beliau sendiri tak percaya boleh turun berat 7 kilo dengan hanya consume suplemen je. Tak perlu makan ubat kurus dah. Bagusnya diet dengan suplemen ni di samping boleh kurus badan pun makin sihat. yang penting dengan amalkan tiada kesan buruk dalam masa jangka panjang.
Suplemen shaklee yang di amalkan beliau antaranya:

Cinch Shake - minuman yang  kaya dengan protein di mana dapat meningkatkan metabolisme badan dan mengekalkan otot agar kulit tidak mengeleber semasa proses penurunan berat badan.

Lecithin - mencair, mengurai dan membakar lemak dan minyak yang terkumpul dalam badan. Lemak dan minyak akan di urai menjadi butiran kecil dan mengelakkan lemak dari melekat di dinding mambran.

Alfafa complex - mengandungi fiber yang membantu menyerap lebihan air dalam badan yang menyebabkan punca gemuk. badan lebih cergas dan ringan.

Herbalax - sebagai agent detoks membuang lemak dan minyak serta membersihkan usus agar dapat menyerap suplemen yang kita makan dengan lebih berkesan. Dapat kempiskan perut dengan cepat dan berkesan.


Nak cuba diet dengn suplemen?
hubungi saya untuk pertanyaan harga dan konsultasi percuma.

AyaSuria
019 2422035
sen.supervisor nov 2014
success & happiness start with you
www.ayacuya.blogspot.com


Testimoni beliau:



Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :