Thursday 20 November 2014

ANAK SHAKLEE GRADUATE!

Assalamualaikum.


Hari ni off!! tak masuk office. My little princess konvo hari ni. 
Tahniah Nur Kasih.

Tahun depan dah darjah satu! yeaay!! sangat comel tengok dia naik pentas ambil "Ijazah"
hehee..bila tengok muka dia penuh keterujaan!!. Ye la first time kan naik pentas..Untung budak2 sekarang ni, baru 6 tahun ada majlis "Graduasi" untuk mereka. Masa saya tak merasa pun. hihihi..


Alhamdulillah pada umur 6 tahun ni kasih dah pandai membaca. Happy lihat perkembangan kasih. Kasih dah start sekolah since 5 years. Masuk 6 tahun still tak pandai baca. Masuk 6 tahun masih merangkak2 mengeja. Kasih ni agak lambat "pickup" apa dia belajar. Budak seusia yang sekelas dengannya dah pandai baca. Risau dengan perkembangan nya agak slow

saya decide bagi dia makanan tambahan. Saya bagi di minum meal shakes shaklee tiap2 hari since bulan 3 (Mac) ,2014. hari demi hari bulan demi bulan nampaknya kasih nampak perkembangan yang
positif. Dia dah cepat "tangkap" apa yang saya dan cikgu nya ajar. Dan sekarang saya dah senang hati sebab kasih dah pandai membaca. Ada potensi masuk kelas nombor satu! yeay..
ini lah anak shaklee ^_^


tak sia2 saya konsisten beri dia makanan tambahan. Sekurang2 nya membantu otakknya jadi bijaaaak....dan sekarang ni dah jarang sakit dan selsema. Demam sikit2 tu adalah tapi sehari dua dah baik. So bagi ibu di luar sana yang hadapi masalah anak yang agak slow dalam pembelajaran boleh cuba beri anak-anak korang meal shake shaklee memang berbaloi2. Kita beri yang terbaik untuk anak kita. Kita sebagai ibu bapa hanya berusaha, selebihnya biar Allah yang tentukan.


Meal Shakes mengandungi 24 jenis vitamin dan mineral yang membantu anak2 jadi cergas dan bijak. Mudah diserap oleh tubuh dan mencegah anak dari jangkitan penyakit. Vitamin dalam bentuk minuman sesuai untuk kanak2 yang tak pandai telan pil.


Nak belikan meal shakes untuk anak.?hubungi saya untuk harga istimewa ^_^



Aya Suria
019 2422035


Ok jom saya belanja gambar Konvo Kasih.


Congrates ^_^


Cheeeeseee ^_^


Yeay ibu & ayah bagi hadiah!!

Kasih & Cikgu Siti

Kasih & frens








Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :