Saturday 15 November 2014

GIVE AWAY SHAKLEE EFFECT NOV 2014

Assalamualaikum.

Sape nak join Give Away Shaklee Effect!!. Waah best nih. Give Away ni special untuk pengguna "tegar" produk shaklee yang mana korang dah merasai shaklee effect semasa menggunakan produk shaklee. Tak kisah la produk apa pun yang korang dah consume. Utk diet ke, kecantikan ke, kesihatan ke, tak kisah. Nak join? hadiah best nih! hehehe. Okey kalau korang nak join mesti fullfil syarat2 di bawah ni.

1. Follow blog saya AyaSuria* pada yg ada blog.
2. Like Fan Page saya (KLIK SINI) * wajib
3. Korang adalah salah seorang pengguna Shaklee (Ahli atau bukan ahli)
4. Sharing kisah korang sebelum & selepas menggunakan produk.
5. Gambar sebelum & selepas (kalau ada)
6. Add Facebook saya (KLIK SINI) * wajib
6. Share & post di Timeline Facebook saya or PM FB (kalau malu laa) hihi..
7. Setiap testimoni korang saya akan sharing di FB & Blog  saya.
8. Tarikh tutup penyertaan 16 Dec 2014
9. Hanya SEORANG sahaja pemenang akan di pilih.

So apa lagi?? jom join!!

Aya Suria
019 2422035
Senior Supervisor Nov 2014
<Success & Happiness Start with You>
www.ayacuya.blogspot.com








Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :