Friday 5 September 2014

TERIMA KASIH SHAKLEE! - MEAL SHAKES VITAMIN TERBAIK UNTUK ANAK



 Assalamualaikum, post kali ni saya nak share tentang Shaklee & My Kids

Sejak kenal dengan produk Shaklee, saya makin jatuh cinta suplemen ni. 
Semua ni bermula dengan "cubaan" saya untuk turun kan berat badan dengan Shaklee menampakkan hasil. Sebelum berjumpa dengan produk Shaklee macam2 saya dah cuba tapi kebanyakkannya "kurang" menampakkan hasil. Nak tahu kisah #ShakleeEffect saya dalam menguruskan badan boleh baca kat SINI

Sejak tu kepercayaan saya  dengan Suplemen Shaklee makin bertambah. Dan saya pun ingin cuba berikan suplemen shaklee kepada anak2 saya yang tersayang. Cubaan pertama saya dengan memberikan mereka suplemen dalam bentuk susu. Meal Shakes Shaklee. 


My little princes Nur Kasih menghidap asma. Kasih kerap kena demam selsema. Lagi2 kalau musim hujan selsema,batuk & asma pun menyerang. Silap2 sampai kena admit di hospital. Di sebabkan asyik demam selsema badannya pun makin hari makin susut. Dan saya sebagai ibu mestilah susah hatikan, kalau ank2 sentiasa tak sihat. So, saya berikan Kasih suplemen MealShakes setiap hari.


Gambar ni masa lepas discharge hospital. Kasih nak makan KFC, Kesian dia..



Dulu Kasih selalu kena amik Nap, sekarang tidak lagi yeay!!


Setiap pagi sebelum ke sekolah saya akan berikan Kasih minum Mealshakes. Hanya segelas sehari  (sebenarnya kasih masih susu botol lagi hihii) saya campur Meal Shake dalam susu dia. hanya satu skop. Dan lihatlah, Kasih saya makin sihat & debab..hhihihi..selera makan pun bertambah. Kalau dulu, tiap2 bulan mesti kena flu & batuk2. tapi sekarang even lepas main hujan masih aktif hehhe..penyakit pun susah nak "singgah". Otak dia pun semakin bijak. Alhamdulillah. 
Selain Mealshakes saya juga berikan kasih suplemen Omega Guard (Minyak Ikan) & Nutriferon (SET ASTHMA SHAKLEE)




Ni dia budak debab merajuk..penangan Mealshakes!


Ni gambar sisi..cer tengok pipi dan pewut dia "tembam" hihihi
Kenapa saya pilih Meal Shakes untuk Kasih?
  1. Sebab ianya dalam bentuk serbuk (boleh replace susu) mudah di hadam oleh kanak2
  2. Ia turut dilengkapi fiber dan protein
  3. Rasa Vanillanya yang lazat, mudah diterima semua orang.
  4. Ia diperbuat dari bahan semulajadi – buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin(sejenis susu) dan lain-lain.
  5. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam tubuh dari peringkat bayi hingga dewasa.
  6. Ia boleh dijadikan makanan segera sekiranya tak sempat bersarapan di waktu pagi


                               Haaa.. ni dia rupa Meal Shakes. Meh saya citer sikit tentang                                                                                   Mealshakes. Jom baca sat.

Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi19 vitamin utama dan mineral tambahan serta sarat dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anak anda.



Selain Kanak2 siapa yang sesuai mengambil Meal Shakes Shaklee?
  • Bayi bermula 1 tahun ke atas
  • Sumber utama Vitamin untuk kanak2.
  • Perangsang kepada anak yang kurang selera makan
  • Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan
  • Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang
  • Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil
  • Warga emas
Keistimewaan Meal Shakes Shaklee
  • Sumber yg kaya dgn fiber, protein dan kalsium
  • Rendah glisemik dan lemak
  • Lengkap dengan protien dan 24 jenis A-Z vitamin penting, minerals dan trace minerals yang di perlukan untuk tumbesaran
  • Rasa french vanila yg sedap

Kelebihan Meal Shakes Shaklee
  • membantu perkembangan minda dan IQ anak
  • menambah selera makan anak-anak
  • membantu masalah sembelit
  • mengatasi masalah selalu selsema dan asma

Apa lagi Jom kita beri suplemen yang terbaik untuk anak kita. 
September 2014 - bulan ni promosi Meal Shakes beli 3 percuma 1
Rugi tak beli. Murah & berbaloi....

Pertanyaan Harga, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
https://www.facebook.com/aya.suria



Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :