Monday 7 March 2016

ORANG PEREMPUAN WAJIB AMBIL VITAMIN B , KENAPA??

Orang perempuan wajib ambil Vitamin B setiap hari. 
Kenapa?
Kenapa?
Kenapa?


Harga Pasaran : RM 53.75 / 120 biji



Vitamin B sangat penting untuk menjadikan seseorang wanita itu kelihatan cantik, sihat, cergas, happy, bebas stress.  Ramai yang tak tahu Vitamin B ni lebih power dari Vitamin C.  Kalau vitamin C memang kita dah sedia maklum ia untuk dapatkan kulit yang cantik, mulus, gebus, tapi kalau di ambil sekali dengan Vitamin B kesannya memang superb!! Vitamin B bukan sahaja bagus untuk luaran tapi juga dalaman. 

 Meh saya kongsikan 3 sebab kenapa wanita perlu makan Vitamin B

1. Vit-B bantu mencegah keletihan & kelesuan ( bagi wanita yang sibuk dengan tugas harian)

 Bagaimana? : Vit-B berfungsi menukar makanan kepada tenaga  & bantu penghadaman , menukar lemak karbohidrat dan protein kepada tenaga. Sekaligus membuatkan badan kita rasa bertenaga tidak letih dan cergas. Dengan pengambilan Vit-B sehari sudah cukup membantu wanita mengatasi keletihan & kelesuan yang di hadapi setiap hari.

2. Vit-B sebagai penenang & anti stress
Bagaimana? : Vit-B mampu melawan tekanan / stress di mana ia memastikan kesihatan fungsi saraf  sekaligus dapat meredakan stress, sakit kepala, kemurungan dan masalah insominia. Bagi wanita yang berkerjaya Vit-B sangat penting untuk mengatasi stress yang di hadapai di tempat kerja mahupun di rumah.

3. Vit-B untuk kecantikan dalaman
Bagaimana? : Vita-B Membantu melindungi kulit daripada pancaran matahari dan mengelak kulit dari kusam. Kulit sentiasa kelihatan sihat bebas jerawat, jeragat, dan sekata. Vit B juga dapat Melancarkan perjalanan darah dan menjadikan kita lebih nampak awet muda. Bila perjalanan darah teratur barulah dalaman kita sihat dan jika dalaman sihat pasti cantik luarannya.
Jadi, bila nak mulakan makan Vitamin B???

Pilihan saya semestinya Vitamin B Complex Shaklee. Sebab Vit B Shaklee ni merupakan Vit-B yang paling complete berbanding Vit-B yang ada di pasaran.
Mengapa saya pilih Vit-B jenama Shaklee? lihatlah kandungan vita B Shaklee yang lebih tinggi dan yang penting ianya bukan vitamin Sintetik. Shaklee vitamin semulajadi

yang penting ia murah & jimat!.



Bcomplex Shaklee complete dengan 8 jenis vit B penting termasuk acid folic & biotin. Ingin tahu lebih tahu lebih lanjut sumber & manfaat Vitamin Bcomplex Shaklee.

KLIK SINI

Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :